- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned.
Náplň práce: zpracování příchozích hovorů a e-mailů; poskytování zákaznické podpory; přijímání objednávek; zadávání objednávek do systému; péče o stávající i nové zákazníky a klienty; zpracování faktur, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky, řešení reklamací.
Požadavky: dobré komunikační schopnosti; dobré znalosti v oblasti PC; flexibilita, dobré organizační schopnosti, zaměření na detail; schopnost pracovat v pružném pracovním prostředí.
Zaměstnanecké výhody: zázemí v rozvíjející se společnosti, možnost osobního i karierního růstu.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.