- Plný úvazek

Práce obsahuje např.: zajišťování dodávek materiálu, surovin, zboží v požadovaném sortimentu a kvalitě, poptávání zboží, jeho výběr. Naskladňování zboží do skladů a jeho výdej, vedení skladů více druhů zboží. Evidenci majetku organizace a jeho přesunů, zařazení a vyřazení z evidence. Zpracování faktur pro účetnictví, vedení skladové evidence. Tarifní plat v 8.platové třídě, zařazení do platového stupně dle délky započitatelné praxe, 8hodinová pracovní doba. Požadujeme dobrý zdravotní stav, fyzickou zdatnost, odolnost proti stresu, velmi dobré komunikační schopnosti, trestní bezúhonnost, řidičský průkaz sk.B. Střední odborné vzdělání ekonomického, potravinářského směru. Předchozí praxe ve skladu nebo práce v administrativě vítána.
Podnikové stravování, 5 týdnů dovolené, stabilní pracovní prostředí v příspěvkové organizaci, pevná pracovní doba, po zapracování osobní příplatek.
Životopisy zasílat na mail e-mail přes . Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?