- Plný úvazek
Místo výkonu práce Pardubice.
Vaší náplní práce bude:
- Řízení a kontrola projektů
- Plánování provozu (směny)
- Hodnocení, vedení, motivace přímých podřízených
- Produktová a komunikační školení operátorů
- Vytváření reportů – interních a externích
- Plnění dalších pracovních povinností dle přímého nadřízeného
- Zpětná vazba hovoru, online náslech, supervize
- Příprava a start projektu – realizace, plnění nastavených KPI projektu
- Práce na telefonní lince – aktivní volání/přijímání hovorů – výpomoc v kapacitní nouzi, dle potřeby projektu, zvýšení výsledků projektu
- Aktivně odbavuje příchozí / odchozí hovory v rozsahu dle pokynů nadřízeného na základě potřeb projektu
Hledáme člověka, který má:
- Min. SŠ vzdělání
- Min. 1 rok praxe operátora call centra
- Jazykové znalosti – němčina- C1 – B2
- Znalost práce s PC – uživatelská
- Excel – pokročilá znalost
- časovou flexibilitu (linky jsou v provozu 7–21)
První smlouva na dobu určitou v délce 1 roku.
Zaměstnanecké výhody: stravenky, 25 dní dovolené, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonusy za věrnost/doporučení nového zaměstnance
První kontakt telefonicky nebo e-mailem – pracovní dny 8:00 – 14:00 hod.