- Plný úvazek
Náplň práce:
Pokud toužíš po práci v oblasti lidských zdrojů, ale zatím nemáš žádné praktické zkušenosti, nebo jsi dosud působil/a v jiném odvětví a cítíš, že je čas na změnu, jsme tady pro tebe!
Nemusíš mít žádné předchozí zkušenosti v HR oblasti. Rádi tě naučíme všemu, co potřebuješ k úspěšné kariéře v oblasti lidských zdrojů. Pokud máš zájem o tuto jedinečnou příležitost, neváhej nás kontaktovat.
Pro naši pobočku v Pardubicích, hledáme kolegyni/kolegu , její/jeho pracovní náplní bude:
- kontaktování potencionálních uchazečů o pracovní pozice,
- organizování a zajišťování včasné obsazenosti zakázek u přidělených klientů,
- nábor a výběr zaměstnanců ,
- zajišťování administrativy spojené s obsazováním zakázek a výběrem uchazečů.
Nabízíme:
- práci pro jednu z největších personálních agentur v ČR
- profesní růst a rozvoj
- důkladné zaškolení
- odpovídající a zajímavé mzdové ohodnocení – tvořené fixní a variabilní částí
- velmi přátelské prostředí
- mnoho příjemných zaměstnaneckých benefitů navyšujících se dle délky trvání pracovního poměru (např. stravenkový paušál, až 6 týdnů dovolené, firemní rekreační apartmán a mnoho dalšího)
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- odolnost vůči stresu, zodpovědnost, spolehlivost
- příjemné vystupování, komunikativnost, vstřícnost
- znalost práce na PC (MS Office)
- řidičský průkaz sk. B -aktivní řidič



