- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

27.9.2023/NÁPLŇ PRÁCE: komplexní vedení účetní jednotky včetně mzdové a personální agendy, rozpočet, poplatky, vyúčtování dotací, podatelna, pokladna, administrativa, služba občanům (Czech POINT, vidimace a legalizace), atd. Vhodné i pro absolventy a OZP. POŽADAVKY: státní občanství ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost. Min. středoškolské vzdělání ekonomického nebo obdobného zaměření ukončené maturitní zkouškou, znalost podvojného účetnictví včetně mzdové agendy výhodou. ŘP sk. B, výborná znalost českého jazyka a gramatiky. Prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhl. č. 512/2002Sb., o zvláštní způsobilosti úředníků územně samosprávných celků nejpozději do 18 měsíců od vzniku PP. Osobní pohovory budou probíhat průběžně. Přihlášku s požadovanými přílohami s označením na obálce „VEŘEJNÁ VÝZVA“ doručí zájemce osobně nebo prostřednictvím pošty na adresu Obecního úřadu Morkůvky, Morkůvky 113, 691 72 p. Klobouky u Brna, nejpozději do 15.12.2023. Písemná přihláška musí obsahovat: Jméno, příjmení, příp. titul. Datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonní a e-mailové spojení. Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana. Datum možného nástupu, datum a podpis. Přílohy k přihlášce: Strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce. Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. prosté kopie dokladů o dalších zkouškách, kurzech apod. KONTAKT: osobně: OÚ Morkůvky, v úřední dny a hodiny, e-mailem, telefonicky PO-PÁ 8–20 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?