- 75 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: velmi dobré
Naším klientem je česká společnost zabývající se poskytováním TV vysílání přes internet se sídlem v Brně – Králově Poli. Z důvodu expanze a dalšího rozvoje prodejních aktivit, hledáme kandidáty na pozici Technická podpora pro firemní zákazníky.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
telefonická nebo skype podpora firemní klientely
řešení požadavků klientů, technických zádrhelů a nejasností
v případě zájmu účast na testování TV aplikací
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má vystudovanou střední nebo vysokou školu, z ajťáka budeme nadšeni, ještě lepší bude zaměření na sítě – můžete být i absolvent
je pečlivý, samostatný, zodpovědný a nezalekne se učení nových věcí
Velkou výhodou bude, pokud:
budete mít zkušenosti s telefonickou komunikací s klienty
už jste pracoval např. u poskytovatele internetového připojení
víte, co je DVB-t a IPTV, znáte prostředí Linux
zvládáte angličtinu na komunikativní úrovni a nebojíte se mluvit se zahraničními partnery
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?
různorodá práce v neformálním prostředí a mladém kolektivu
důkladné zaškolení a zajímavá práce v perspektivním oboru
práce na plný pracovní úvazek a nástup ihned nebo dle dohody
stravenky, telefon s neomezeným voláním i pro soukromé účely a notebook dle výběru
cca 4 dny v měsíci home office (po zaučení)
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ivana Pitrušková Gregovská – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.