- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Sales Support| Olomouc
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš SŠ vzdělání ekonomického směru a již zkušenosti z obdobné pozice? Domluvíš se plynule anglicky?
Tak mi dej vědět!
Náplň práce:
- příjem objednávek zahraničních zákazníků
- zadávání objednávek do systému
- komunikace se zákazníky v AJ
- příprava a kontrola výdajových listů, CMR, jejich kompletace s fakturami vydanými, odeslání
- zpracování celního procesu dodávek zahraničním zákazníkům, správné náležitosti dokumenů, fakturace, DUZP, archivace
- koordinace přesunů zásob pro zahraniční zákazníky mezi sklady
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru
- zkušenosti z obdobné pozice alespoň 3 roky
- komunikativní znalost AJ (denní komunikace se zahraničními zákazníky)
- pokročilá znalost Excelu
- znalost práce v SAP výhodou
BENEFITY:
- 25 dní dovolené
- stravenkový paušál
- 3 sick days
- 2× týdně HO
- důchodový příspěvek
- jazykové kurzy



