- Plný úvazek

Budete se věnovat řízení a koordinaci činností ve výrobě a řídit cca 90 členný tým pracovníků (3 mistři, 3 specialisté technické podpory a dělnické profese). Budete plánovat a odsouhlasovat jednotlivé zakázky, dbát o materiálové zabezpečení a zajištění výroby, sledovat aktuální stav zakázek, zodpovídat za kvalitativní parametry výroby, vyhodnocovat produktivitu, zpracovávat potřebný reporting pro vedení společnosti a ostatní útvary firmy.
Budete se věnovat problematice plánování jak výrobních ale i personálních kapacit, personálním otázkám ve vztahu k řízení pracovního týmu (obsazenost směn, plánování dovolený aj. nepřítomností, hodnocení zaměstnanců aj.).
Pracovní místo je vhodné pro motivovaného zájemce z oblasti výroby, se zkušenostmi s vedením pracovního týmu a s komunikativní NJ (resp. – čím lepší znalost jazyka můžete firmě nabídnout, tím zajímavějším zájemcem pro ni jste :-) ).
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání ideálně technického směru
odborné znalosti z oblasti materiálového inženýrství (kov, plasty apod.)
zkušenosti s vedením pracovního týmu
předchozí odbornou praxi z výrobní společnosti
znalost VDA a ISO norem
komunikativní NJ
aktivní přístup k práci, výbornou schopnost komunikace a vyjednávání
Zaměstnavatel nabízí
perspektivní a stabilní pracovní uplatnění
motivující finanční odměna
bonusová dovolená
poskytování stravenek (80 Kč, polovinou přispívá zaměstnavatel)
další profesní vzdělávání i jazykové vzdělávání
Info o zaměstnavateli
Výrobní německá společnost sídlící v blízkosti Plzně (Plzeň – sever), jež se zabývá výrobou zejm. plastových komponent pro automobilový průmysl, výrobou osvětlovací techniky aj. Doprava do lokality zajištěna autobusovou dopravou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?