- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme ryze česká společnost s tradicí, která se již několik let specializuje na pracovní trh prostřednictvím svých vlastních agentur práce v České republice a nově i v zahraničí. Jsme dynamicky se rozvíjející skupina společností, které patří do koncernu RECRA.
Koordinátor/ka pracuje s přidělenými zaměstnanci u našich zákazníků. Pečuje o ně, stará se o jejich komfortní pracovní zónu. Začíná někdy brzy ráno, když v podniku kontroluje docházky a účast všech zaměstnanců. Poté komunikuje s mistry a vedoucími provozu, případně s personalisty na daném podniku. Stará se a pečuje o slušnou komunikaci s efektivním dopadem pro všechny zúčastněné.
Poté přijede na naší kancelář v Ostravě, kde se svými kolegy dále pracuje na náborech, nových smlouvách, výpovědích či dalších požadavcích od našich zaměstnanců. Vyřizuje i jejich telefony a to jak v pracovní, tak i v mimopracovní době, proto hledáme někoho, komu se kvůli této skutečnosti nezhroutí soukromí a nebude nám kladena vina za tento rozkol. Potřebujeme šikovnou osobnost, která si umí zařídit svůj vlastní pracovní i soukromý čas, umí se věnovat nám i sobě, a především našim zaměstnancům a klientům.
Nehledáme někoho, kdo šílí z toho, že musí vyřídit po sobě jdoucí tři telefonáty, a současně do něj mluví kolega. Chceme charismatickou a vyváženou osobnost, která umí organizovat, komunikovat, psát a vkládat své požadavky, úkoly i provedené výsledky a propojí je tak s ostatními kolegy.
Chceme někoho milého, komu nevadí rasa, pohlaví, orientace a národnosti. Pracujeme s Poláky, Čechy, Slováky, Němci - všech si velice vážíme a chceme totéž i po novém kolegovi či kolegyni.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.