- 37 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme ryze česká společnost s tradicí, která se již několik let specializuje na pracovní trh prostřednictvím svých vlastních agentur práce v České republice a nově i v zahraničí. Jsme dynamicky se rozvíjející skupina společností, které patří do koncernu RECRA.
Koordinátor/ka pracuje s přidělenými zaměstnanci u našich zákazníků. Pečuje o ně, stará se o jejich komfortní pracovní zónu. Začíná někdy brzy ráno, když v podniku kontroluje docházky a účast všech zaměstnanců. Poté komunikuje s mistry a vedoucími provozu, případně s personalisty na daném podniku. Stará se a pečuje o slušnou komunikaci s efektivním dopadem pro všechny zúčastněné.
Poté přijede na naší kancelář v Ostravě, kde se svými kolegy dále pracuje na náborech, nových smlouvách, výpovědích či dalších požadavcích od našich zaměstnanců. Vyřizuje i jejich telefony a to jak v pracovní, tak i v mimopracovní době, proto hledáme někoho, komu se kvůli této skutečnosti nezhroutí soukromí a nebude nám kladena vina za tento rozkol. Potřebujeme šikovnou osobnost, která si umí zařídit svůj vlastní pracovní i soukromý čas, umí se věnovat nám i sobě, a především našim zaměstnancům a klientům.
Nehledáme někoho, kdo šílí z toho, že musí vyřídit po sobě jdoucí tři telefonáty, a současně do něj mluví kolega. Chceme charismatickou a vyváženou osobnost, která umí organizovat, komunikovat, psát a vkládat své požadavky, úkoly i provedené výsledky a propojí je tak s ostatními kolegy.
Chceme někoho milého, komu nevadí rasa, pohlaví, orientace a národnosti. Pracujeme s Poláky, Čechy, Slováky, Němci - všech si velice vážíme a chceme totéž i po novém kolegovi či kolegyni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?