O nás
NADĚJE vznikla jako jedna z prvních neziskových organizací po roce 1989 u nás. Jsme česká organizace a působíme na téměř celém území republiky. Poskytujeme pomoc lidem v nouzi. V Praze poskytujeme pomoc lidem bez domova.
Jak bude vypadat Váš pracovní den?
- Nakládka, převoz a výdej jídla klientům na určených stanovištích v Praze, příprava nápojů.
- Řízení služebního vozidla (typ Ford Tranzit) po Praze, úklid vozidla.
- Úklid po výdeji stravy.
- Komunikace s našimi klienty (lidmi bez domova) při výdeji stravy.
- Administrativní evidence při výdeji stravy a při používání služebního vozu.
- Práce v týmu s kolegou - celou pracovní dobu budete pracovat společně.
Co budeme potřebovat, abyste měl/a?
-
Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka, zkušenost s řízením dodávky (řízení dodávky typu Renault Master v Praze) - hlavní podmínka, nutnost.
- Kladný vztah k lidem bez domova
- Samostatnost, dobou komunikační zdatnost, schopnost týmové spolupráce.
- Dobrou fyzickou zdatnost, asertivní jednání.
- Uvítáme praxi s cílovou skupinou lidé bez domova.
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci, která dává smysl, v prostředí zavedené a odpovědné neziskové organizace
- 8 hodinová prac. doba v pracovní dny, pondělí - pátek (cca 8.00 - 16.30)
- Nástupní plat 26.400 Kč měsíčně (navýšení po zkušební době a po roce na 28.400 Kč)
- Práce v projektu na dobu určitou do 30.6.2024, bude se řešit prodloužení projektu.
- Adresa zázemí: Praha 2, Vyšehradská 49. Výdej stravy během dne na území Prahy (Praha 5 Hlubočepy a Praha 3 Žižkov).
- Benefity: 5 týdnů dovolené, možnost MultiSport karty na zvýhodněné sportování či relaxaci, možnost zvýhodněného tarifu od spol. Vodafone.
Benefity
- Dovolená navíc