Investiční referent - stavební technik ( m/ž )

Jihlava
do 33.280 Kč

Krajské ředitelství policie kraje Vysočina, náměstek ředitele KŘ pro ekonomiku, odbor správy majetku, oddělení správy nemovitého majetku, skupina stavební – pracovní poměr
Obecně
o Místo výkonu: Jihlava „s působností v rámci Kraje Vysočina“.
o Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou, 4 měsíce zkušební doba.

Náplň práce:

  • o Zpracování podkladů pro plánování a realizaci investičních záměrů.
  • o Zajišťuje zpracování zadávací dokumentace jako podklad pro výběrová řízení na zhotovitele projektových dokumentací, stavebních akcí investičního charakteru a inženýrských činností ve výstavbě.
  • o Zpracovává podklady v souladu s právními předpisy a interními akty řízení nutné pro uzavření smluvních vztahů v oblasti investičních a neinvestičních výdajů.
  • o Zajišťuje dohled objednatele nad realizací stavebních akcí investičního a neinvestičního charakteru včetně dozorování jejich průběhu dle schválené projektové dokumentace, harmonogramu staveních prací a stavebního rozpočtu.
  • o Zajišťuje kontrolu provedených stavebních prací a koordinaci všech účastníků stavby, odpovídá za kvalitu provedených prací, účastní se kontrolních dnů stavby a přebírá provedené práce.
  • o V případě zjištěných změn v průběhu realizace stavby připravuje dokumentaci pro jejich schválení.
  • o Průběžně kontroluje čerpání finančních prostředků z rozpočtu realizovaných akcí a odsouhlasuje podklady pro fakturaci.
  • o V rámci průběžné kontroly má povinnost písemně dokumentovat všechny provedené úkony dle uzavřených smluvních vztahů, vznik pohledávek, sankcí apod.
  • o Zajišťuje komunikaci s dotčenými orgány státní správy, smluvními partnery a příslušnými úřady v rámci stavebního řízení a zajištění kolaudačních souhlasů k trvalému užívání stavby.

Požadujeme:

  • o Minimálně středoškolské vzdělání stavebního směru (v oborech pozemní stavitelství, příprava realizace a provoz staveb)
  • o Praktické zkušenosti v oblasti výstavby, vedení staveb, technického dozoru stavebníka nebo řízení a vypracování stavebně projektových dokumentací.
  • o V rámci dovedností prokázat znalosti v sestavování investičních záměrů, stavebních rozpočtů a posuzování projektových dokumentací v rámci procesu investičních akcí.
  • o Iniciativní přístup k řešení problémů, logické myšlení.
  • o Uživatelská znalost práce na PC (MS Office).
  • o Uživatelská znalost práce se SW AutoCad, KROS 4
  • o Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita a samostatnost.
  • o Ochota učit se novým věcem, sledování změn v předpisech.
  • o Dobré komunikační, vyhledávací, vyjednávací a organizační schopnosti.
  • o Výpis z rejstříku trestů, občanská bezúhonnost.
  • o Řidičský průkaz skupiny „B.“

Znalosti
o Zákon č. 283/2021, stavební zákon.
o Vyhláška č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb.
o Zákon č. 309/2006 Sb., o zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Výhodou je
o Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání stavebního směru.
o Osvědčení o autorizaci dle zákona č. 360/1992 Sb., pro obor „POZEMNÍ STAVBY“ nebo „TECHNIKA PROSTŘEDÍ STAVEB“ (technik/inženýr).
o Znalost IS EDS/SMVS a fungování OSS.
o Základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Další informace
o Pracovní doba pondělí až pátek (pružná pracovní doba).
o Termín pro zaslání životopisu: průběžně do 30.11.2025.
o Možnost nástupu: dle dohody.
o Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.

Další výhody: Platová třída 11 – příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (platový stupeň dle započitatelné praxe)., Zvláštní příplatek 2.500,– Kč., Možnost osobního příplatku po zapracování.

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu e-mail přes odpovědní formulář .

Případné doplňující informace je možné získat na tel. čísle: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto bezpečnost na dobu neurčitou policie na dobu určitou zkušenost