- 28 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Krajské ředitelství policie kraje Vysočina, náměstek ředitele KŘ pro ekonomiku, odbor správy majetku, oddělení správy nemovitého majetku, skupina stavební – pracovní poměr
Obecně: Místo výkonu: Jihlava „s působností v rámci Kraje Vysočina“.
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou, 3 měsíce zkušební doba.
Požadujeme: Minimálně středoškolské vzdělání stavebního směru (v oborech pozemní stavitelství, příprava realizace a provoz staveb), praktické zkušenosti v oblasti výstavby, vedení staveb, technického dozoru stavebníka nebo řízení a vypracování stavebně projektových dokumentací. V rámci dovedností prokázat znalosti v sestavování investičních záměrů, stavebních rozpočtů a posuzování projektových dokumentací v rámci procesu investičních akcí.
Iniciativní přístup k řešení problémů, logické myšlení. Uživatelská znalost práce na PC (MS Office). Uživatelská znalost práce se SW AutoCad, KROS 4
Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita a samostatnost. Ochota učit se novým věcem, sledování změn v předpisech. Dobré komunikační, vyhledávací, vyjednávací a organizační schopnosti. Trestní a občanská bezúhonnost. Řidičský průkaz skupiny „B.“
Znalosti: Zákon č. 283/2021, stavební zákon. , vyhláška č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb., zákon č. 309/2006 Sb., o zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Výhodou je: vysokoškolské vzdělání stavebního směru, osvědčení o autorizaci dle zákona č. 360/1992 Sb., pro obor „POZEMNÍ STAVBY“ nebo „TECHNIKA PROSTŘEDÍ STAVEB“ (technik/inženýr). Znalost IS EDS/SMVS a fungování OSS. Základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Další informace: pracovní doba pondělí až pátek (pružná pracovní doba), termín pro zaslání životopisu: průběžně do 28.02.2025. Možnost nástupu: dle dohody. Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu e-mail přes
.Případné doplňující informace je možné získat na tel. čísle: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Platové podmínky a další benefity: platová třída 11 – příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (platový stupeň dle započitatelné praxe). Zvláštní příplatek 2.500,– Kč. Možnost osobního příplatku po zapracování. Možnost rekreace v rezortním zařízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?