SharePoint Administrator

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

We’re looking for Sharepoint Administrator for brand NEW Support Center in Prague. Become a part of NEW center, NEW team and start your NEW professional chapter with us.
You will take part in parts of implementing from installation, configuration and upgrading to maintenance SharePoint online with Office 365.

Besides that you will administrate our workflow systems, monitors all kinds of application, figuring out what can be automatized and if yes doing so and occasional troubleshooting and last but not least administer and maintain sites and sub-sites of our SharePoint environment.

REQUIREMENTS:
What should you look like?

  • You should have experience with SharePoint installing and administering different SharePoint version
  • Ideally past experience as System or Application Administrator
  • Working knowledge of SQL
  • And also working experience with page customization (site templates, list templates)
  • And of course communitive level of English

BENEFITS:

  • Flexible working hours (fix hours between 10 – 16h)
  • Occasional work from home
  • 5 weeks of vacation
  • 5 sick days
  • Cafeteria 4 000 CZK/month (in trial period 1 500 CZK/month)
  • Meal vouchers – 80 CZK
  • Contributions to accident and life insurance
  • Contributions to pension (3% from sallary)
  • Possibility of practicing yoga in the workplace (2x/week)
  • Refreshments on workplace (fruit and very good coffee)
  • Corporate events

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. října
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
Městská poliklinika Praha | Městská poliklinika Praha | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
Drafted.gg s.r.o. | Drafted.gg s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. října
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Praha Praha
  • 45 001 – 50 001 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 5. října
KDK Automotive Czech s.r.o. | KDK Automotive Czech s.r.o. | Tachov Tachov
  • do 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Recovera Využití zdrojů a.s. | Recovera Využití zdrojů a.s. | Benešov Benešov
  • 17 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Grafton Recruitment s.r.o., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Engel & Völkers, ManpowerGroup s.r.o., JOBSTART s.r.o., PROMSAT CZ s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Městská poliklinika Praha, Jitka Poláková, Adaptine s.r.o., PPL CZ s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Drafted.gg s.r.o., Etimos Human s.r.o., Česká pošta, s.p.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Daňový specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Architekt / architektka IT, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Manažer / manažerka IT bezpečnosti, Podnikový architekt / architektka IT, Programátor / Programátorka, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Správce / správkyně IT, Systémový inženýr / inženýrka, Technik / technička IT, UX designer, Vývojář / Vývojářka, Obchodník / Obchodnice, HR specialista / specialistka, Dělník / Dělnice, Pracovník / pracovnice ve službách, Producent / Producentka, Odborný pracovník / pracovnice, Projektový / projektová manažerka, Technolog / technoložka ve strojírenství, Technik / technička výroby, Technolog / technoložka v chemii, Technolog / technoložka výroby, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Servisní technik / technička, Specialista / specialistka telekomunikací, Technik / technička bezpečnostních služeb, Obchodní zástupce / zástupkyně, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vinohrady, Praha, Smíchov, Praha, Hostivař, Praha, Nové Město, Praha, Vysočany, Praha, Malešice, Praha, Krč, Praha, Žižkov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT