- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáme šikovné kolegy/ně do úspěšné a vzkvétající společnosti, která by se ráda rozrostla o nové tváře. Budete mít na starosti následující:
spolupráce při náběhu výroby
plánování a provádění preventivních opatření pro zajištění kvality
definovat požadavky pro vzorkování
komunikovat s interními odděleními a prezentace stavu projektů vedení
spolupráce při výběru dodavatelů
co vám nabídneme
nástupní odměnu ve výši 70 000 Kč hrubého
pružnou pracovní dobu
možnost využívat Homeoffice
důkladné individuální zaškolení při nástupu zkušeným kolegou
5 týdnů dovolené
prémie za výsledek firmy (13. a 14. mzda)
příspěvek do Cafeterie (9000 Kč/rok)
dotované závodní stravování (menu od 29,50 Kč)
sportovní aktivity zdarma (plavání, fitness, ...)
věrnostní benefity (příspěvek na penzijní připojištění, prémie za životní a pracovní jubileum, zaměstnanecké zápůjčky)
výhodný mobilní tarif, slevy u smluvních partnerů
co od vás očekáváme
vysokoškolské vzdělání nebo středoškolské odborné s maturitou a min. 2 roky praxe v oboru
plynně používat anglický jazyk slovem a písmem
mít zkušenosti s kvalitativními metodami a nástroji (PPAP, FMEA, MSA, SPC) se zaměřením na preventivní plánování kvality (PQP)
znát výrobní a montážní procesy (lisování a tváření, tlakové lití, obrábění a broušení…)
komunikovat, pracovat v týmu, být ochotný často cestovat (v rámci i mimo ČR)
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?