- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme malá, prosperující firma s mladým kolektivem zaměřená na montáže průmyslového odsávání a výstavbu ocelových konstrukcí po Evropě a do svého týmu hledáme pracovníka na pozici asistenta/podporu týmu, který bude mít odpovědnost za chod kanceláře, komunikovat v rámci společnosti I se zahraničními partnery. Dále bude mít na starost správu smluv a jiné firemní dokumentace, běžné admin. práce ale i najímání spolupracovníků na zahraniční montáže.
Zajišťování ubytování, nákup letenek, příprava podkladů pro účetní, vedení pokladny v CZK i EUR.
Čeká Vás různorodá práce v administrativě, obchodní zastupování.
Hledáme člověka schopného denně komunikovat s našimi obchodními partnery a zaměstnanci.
Požadujeme:
Nabízíme:
Nástup únor/březen 2023
Své životopisy zasílejte na Odpovědět na inzerát
Práce v samotném centru města Uherský Brod, vlastní kancelář, mobilní telefon. Nástupní mzda 22 000.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.