- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Mzdové podmínky: velmi individuálně a aktraktivně nastavena
Naším klientem je mezinárodní výrobní automotive společnost, s velmi silným postavením na světovém trhu. Z důvodu posílení firemního vedení hledáme Manažera výroby.
Manažer výroby je jedním z klíčových firemních osobností. Pozice je vhodná pro kandidáty, kteří chtějí uplatnit své manažerské dovednosti, chtějí řídit kolektiv o celkovém počtu 200 zaměstnanců (vedoucí dvou divizí, mistry, dělníky) a mají zkušenosti nejlépe z oboru slévárenství (může být i z kovárenství, kalíren, cidíren atd.), nebo řídili např. strojírenskou výrobu.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
řídí a organizuje bezproblémový chod výroby a podřízené zaměstnance
stanovuje výrobní plány a reálnou výrobní politiku v souladu s firemní strategií
koordinuje a optimalizuje činnosti v rámci stanovených procesů
navrhuje systémové a procesní změny a jejich realizaci ve spolupráci s podřízenými
průběžně kontroluje a hodnotí výrobní a finanční plány
v případě nedodržení technologických postupů má oprávnění zastavit výrobu
připravuje zprávy o spotřebě materiálu a produktivitě výroby
reprezentuje firmu na jednáních s dodavateli a zákazníky
odpovídá za plnění KPI v návaznosti na systém jakosti
účastní se porad vedení společnosti
v rozsahu své činnosti vede potřebnou administrativu a dokumentaci
CO POŽADUJEME?
prokazatelnou manažerskou praxi ve vedení zaměstnanců a řízení výroby
nejlépe praxi v oboru slévárenství, není to však nutnou podmínkou
znalost AJ na komunikativní denní bázi slovem i písmem
povědomí o ekonomice výroby
odolnost vůči překážkách, koncepční a strategické myšlení
schopnost komunikace s lidmi napříč firmou vč. výrobních provozů
nebát se optimálně nastavit kompetence a pravomoci svých podřízených
znalost práce na PC a s MS Office
ŘP sk. B, aktivního řidiče
CO NABÍZÍME?
zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti
atraktivní mzdu odpovídající této pozici
mobil, notebook
pružnou pracovní dobu
příspěvek na stravování
možnost využití jazykového kurzu
profesní vzdělávání
25 dnů dovolené
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska – HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 nebo emailem na e-mail přes
pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis.Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?