- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme zkušeného koordinátora skladu, který bude zodpovědný za plánování a koordinaci skladových operací, vedení týmu a zajištění plynulého toku materiálu ve skladu. Vaším úkolem bude efektivní řízení procesů, dohled nad bezpečností a školení zaměstnanců.
* Plánování a koordinace požadavků na pracovní sílu
* Implementace a prosazování firemních zásad (např. 5S, kanban, LPA)
* Zodpovědnost za příjem, skladování, interní tok materiálu a expedici
* Účast na inventurách a týdenním cyklu počítání zásob
* Tvorba procesních plánů a zajištění efektivity skladových operací
* Spolupráce s dalšími odděleními pro zajištění dodržení termínů
* Školení zaměstnanců
* Nastavení cílů týmu a vedení přesné dokumentace skladových aktivit
* Min. 3 roky praxe
* Znalost skladového hospodářství a procesů řízení skladu
* Schopnost efektivně pracovat s inventurou a skladovými zásobami
* Vynikající komunikační, organizační a vůdčí schopnosti
* Pokročilá znalost MS Office a skladových systémů
* Řidičský průkaz skupiny B
* Angličtina na úrovni B1 (komunikativní)
* Prémie
* 25 dní dovolené
* Dotovaná strava na pracovišti
* Příspěvek na životní a penzijní pojištění
* Příspěvek na sport
* Docházkový bonus
* Přátelský a zkušený kolektiv
* Mzda odpovídající vašim zkušenostem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.