Obchodní asistent-ka velkoobchodu ovoce zelenina 7466; BRNO

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Brno
Firma KON-TAKT, spol. s r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Ostatní
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Hrubá mzda 30.000 – 45.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

Co od Vás očekáváme:

7466; BRNO Obchodního asistenta asistentku velkoobchod ovoce zelenina hledá velkoobchodní společnost v Brně

Náplň práce:

  • administrativa velkoobchodní společnosti
  • zajišťování logistiky při dodávkách
  • dle potřeb částečná obchodní činnost

Požadujeme:

  • praxi s velkoobchodním prodejem
  • orientace a praxe v podobném sortimentu výhodou
  • SŠ/VŠ nejlépe ekonomika nebo obchodní
  • dobrá znalost anglického jazyka
  • nutná znalost polského jazyka
  • komunikace se zahraničními dodavateli – Polsko
  • práce s programem MS OFFICE
  • časovou flexibilitu
  • komunikativnost

Nabízíme:

  • pracovní doba částečně nepravidelná s ohledem na požadavky klientů a dodavatelů
  • základní mzda cca 40.000,–Kč -bonusy provize dle ekonomických výsledků
  • osobní automobil

Kompletní popis všech aktuálně obsazovaných míst najdete na adrese www.kon-takt.cz.

Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám, prosím, váš profesní životopis a nabídku na uvedený E-mail. e-mail přes odpovědní formulář Adresa: KON-TAKT, spol. s r.o., Křenová 67, 602 00 Brno. Nebo volejte tel.: zobrazit tel. číslo . Uveďte referenční kód pozice, o kterou se zajímáte.

Kdybychom se do 14 dnů neozvali, bohužel jste nepostoupil/a do užšího výběrového kola. Vyrozumění o neúspěchu nerozesíláme, můžete se, ale informovat telefonicky. Uchazeči, kteří nebyli vybráni, budou zařazeni do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Odesláním životopisu či žádosti o zprostředkování zaměstnání souhlasíte se zpracováním Vašich osobních dat dle GDPR v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro zaměstnavatele provádět společnost KON-TAKT, spol. s r.o., IČ: 63468735. Vedení v databázi poskytujeme na dobu neurčitou a je bezplatné. Souhlas můžete kdykoliv odvolat. Výmaz z databáze provedeme na základě písemné žádosti uchazeče.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Brno
  • Brand Promotion CZ, s.r.o.
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 20. dubna
Nutně vás hledají
  • Brno
  • Fastenal Europe, s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 25. dubna
  • Brno
  • ENERG-SERVIS a.s.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Brno
  • energo synergy group s.r.o.
  • 20 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Dog-friendly office
Zveřejněno: 24. dubna
  • Mrákov
  • stauner palet s.r.o.
  • 20 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
  • Domažlice
  • Domažlická nemocnice, a.s.
  • od 18 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
  • Trhanov
  • Pfeifer Holz s.r.o.
  • od 26 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
  • Horšovský Týn
  • AUTO Tomáš K, s.r.o.
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Fitkitchen s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Proveon, a.s., Brand Promotion CZ, s.r.o., Lead - Project Advices s.r.o., LIMEX ČR, s.r.o., Globus ČR, v.o.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Věra Pietrasová, ManpowerGroup s.r.o., Gi Group Czech Republic, s.r.o., TextilEco a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., LKQ CZ s.r.o., ISAN Radiátory s.r.o., MUNIPOLIS s.r.o., VAŠE SLUNCE a.s., 21 Consult Group s.r.o., Česká pošta, s.p., SMS finance, a.s., Building Exterior Service CZ, s.r.o., Wittchen s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., PTF financial s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Tomáš Krejčíř, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., NOVOTNÝ CONSULTING s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., XXXLutz, ALIFEA s.r.o., ASPIRA Recruitment s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Areklama s.r.o., Nejbaby s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., Čapčuch Pavel, JUDr., advokát, Partners Financial Services, a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Enantis s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., K&L Rock Services s.r.o., ENERG-SERVIS a.s., HANYA corporation s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., AULO MJCZ s.r.o., AMNproTrade s.r.o., energo synergy group s.r.o., Cross buildings s.r.o., AC Jobs, s.r.o., CSK-IMK, s.r.o., McDonald`s ČR spol. s r.o., GurmEko s.r.o., SKY SELECT INT., s.r.o., JOBSTART s.r.o., Pizza Hut, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Operátor / operátorka poštovního provozu, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Specialista / specialistka v energetice, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Servisní technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Ukážeme vám, kdy máte nárok na placenou a kdy na neplacenou přestávku. V jakých případech vás zaměstnavatel může povolat do práce i v době vašeho zákonného volna. Vše si vysvětlíme na konkrétních případech přestávek u různě dlouhých směn.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Poradíme vám, co dělat, když zaměstnavatel neplatí mzdu a co dělat, když zaměstnavatel neplatí sociální a zdravotní pojištění. Nevyplacená nemocenská? I s tím vám poradíme. Dozvíte se také, jak správně podat stížnost na zaměstnavatele.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Práce v zahraničí je velkou výzvou, s námi vše zvládnete hladce. Rozhodli jste se odjet do zahraničí na zkušenou - získat zahraniční pracovní zkušenost, která v životopise bude moc dobře vypadat, zlepšit své jazykové znalosti, rozvíjet své schopnosti, poznat nová místa a nové přátele, porozumět nové kultuře? Ať je již vaše motivace jakákoliv, nepřehlédněte nabídky práce, které pro vás v zahraničí máme. Aby vše proběhlo hladce, přinášíme vám odpovědi na vaše otázky, jak si najít práci v zahraničí, a to i bez znalosti jazyka, jak najít práci v zahraničí s ubytováním, jak najít práci v zahraničí pro páry a mnohem více. Nabídka práce v zahraničí je pro vás připravena na našich stránkách.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

administrativa AJ asistent auto automobil bonus bonusy Brno činnost data den doba ekonom e-mail EU GDPR HR IT komunikace mobil mzda na dobu neurčitou nabídka náplň práce nová obchodní Office plat pozice požadavky práce pracovní pracovní doba praxe profesní životopis řízení SOU společnost společnosti telefon uchazeč uchazeči vedení zaměstnání zaměstnavatel znalost žádost životopis anglické bezplatné databáze ekonomika jazyk kontakt kov logistik na dobu nabídka zaměstnání náplň nařízení obchod odeslání ochrana osobní PR prodej profesní program případ údaj výběr zahraniční

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena