- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality.
Na naši pobočku v Brně - Tuřanech aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Mzdová/ý účetní. Doplní tak tým našeho mzdového oddělení Kromě dobré kávy na pracovišti je samozřejmostí parkovací místo u nás v areálu, případně velmi dobrý spoj např. z centra Brna č. 40,48,64) . Naším cílem je nejen kvalitní péče o naše zaměstnance v rámci mzdové agendy, ale zakládáme si na automatizaci a digitalizaci naší práce, abychom si jí co nejvíce ulehčily. Práce je vhodná i pro OZZ
* Společně se svou kolegyní se chopíte komplexní mzdové agendy pro našich více než 500 zaměstnanců.
* Podílet se budete např. na kontrole docházek, zpracování mezd, náhrad, odvod pojistného, vyúčtování zálohové a srážkové daně a ELDP a také na činnostech spojených s ročním zúčtováním daně.
* Provádět a sledovat exekuce a insolvence.
* Budete komunikovat a spolupracovat s provozy našich poboček a se státními institucemi
* Zpracovávat další činnosti patřící do mzdové agendy a podílet se na související administrativě.
* Minimálně středoškolské vzdělání, případně VŠ v ekonomickém oboru bude výhodou.
* Praxe na pozici mzdové účetní po dobu nejméně 2 let.
* Orientace ve mzdových předpisech a právní legislativě v oblasti českého pracovního práva.
* Znalost v MS Office výhodou.
FAJN BUDE, KDYŽ SDÍLETE:
* nadšení pro práci s čísly a s lidmi,
* touhu neustále se rozvíjet a zlepšovat pracovní procesy,
* být pečlivý, komunikativní a samostatný.
* Nabízíme zajímavou a zodpovědnou práci.
* Zajímavé firemní benefity např. stravenkový paušál v hodnotě 99,-Kč za každý odpracovaný den do mzdy (+/- 2.000,- Kč měsíčně), 2 dny zdravotního volna k dovolené navíc, každý měsíc příspěvek do benefitního programu Cafeterie, zvýhodněné volání a internet, VIP program Datart.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Pozice je také vhodná pro: účetní, fakturantka, zpracování faktur, account manager, samostatná účetní, mzdová účetní, zpracování mzdové účetnictví, hlavní účetní, účetní Brno, práce v účetnictví, účetnictví Brno,…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?