- 33 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality.
Na naši pobočku v Brně - Tuřanech aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Mzdová/ý účetní. Doplní tak tým našeho mzdového oddělení Kromě dobré kávy na pracovišti je samozřejmostí parkovací místo u nás v areálu, případně velmi dobrý spoj např. z centra Brna č. 40,48,64) . Naším cílem je nejen kvalitní péče o naše zaměstnance v rámci mzdové agendy, ale zakládáme si na automatizaci a digitalizaci naší práce, abychom si jí co nejvíce ulehčily. Práce je vhodná i pro OZZ
* Společně se svou kolegyní se chopíte komplexní mzdové agendy pro našich více než 500 zaměstnanců.
* Podílet se budete např. na kontrole docházek, zpracování mezd, náhrad, odvod pojistného, vyúčtování zálohové a srážkové daně a ELDP a také na činnostech spojených s ročním zúčtováním daně.
* Provádět a sledovat exekuce a insolvence.
* Budete komunikovat a spolupracovat s provozy našich poboček a se státními institucemi
* Zpracovávat další činnosti patřící do mzdové agendy a podílet se na související administrativě.
* Minimálně středoškolské vzdělání, případně VŠ v ekonomickém oboru bude výhodou.
* Praxe na pozici mzdové účetní po dobu nejméně 2 let.
* Orientace ve mzdových předpisech a právní legislativě v oblasti českého pracovního práva.
* Znalost v MS Office výhodou.
FAJN BUDE, KDYŽ SDÍLETE:
* nadšení pro práci s čísly a s lidmi,
* touhu neustále se rozvíjet a zlepšovat pracovní procesy,
* být pečlivý, komunikativní a samostatný.
* Nabízíme zajímavou a zodpovědnou práci.
* Zajímavé firemní benefity např. stravenkový paušál v hodnotě 99,-Kč za každý odpracovaný den do mzdy (+/- 2.000,- Kč měsíčně), 2 dny zdravotního volna k dovolené navíc, každý měsíc příspěvek do benefitního programu Cafeterie, zvýhodněné volání a internet, VIP program Datart.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Pozice je také vhodná pro: účetní, fakturantka, zpracování faktur, account manager, samostatná účetní, mzdová účetní, zpracování mzdové účetnictví, hlavní účetní, účetní Brno, práce v účetnictví, účetnictví Brno,…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.