- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro naše nově vznikající obchodní oddělení tří sesterských společností (personální a IT služby) ve dvou zemích (Česko a Slovensko) přijmeme na strategickou a zodpovědnou pozici nadšeného a proaktivního šéfa obchodu. Praxe na vedoucí pozici není podmínkou, vše u nás záleží na přístupu a výsledcích. Nabízíme firemní automobil a možnost naprosto samostatného působení a seberealizace.
• vybudování, vedení, motivace a rozvoj obchodního týmu (sales manažeři a sales support)
• vytipování nových obchodních příležitostí, aktivní oslovování potenciálních klientů
• business development, péče o stávající klienty, rozvoj vztahů s partnery
• tvorba strategií pro růst prodeje, stanovení obchodních cílů a zajištění jejich plnění
• monitoring trhu a konkurence, tvorba nových obchodních strategií
• příprava prezentací, účast na tenderech a veletrzích
• práce s databází, rozvíjení povědomí o společnosti a podpora značky
• spolupráce s kolegy napříč společností v Česku a na Slovensku
• jednání s vedením společnosti, podílení se na rozvoji a dalším směřování firmy
• SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
• úspěšná praxe na obchodní pozici (oblast služeb) podmínkou
• prokazatelné výsledky ve svém oboru, reference
• praxe v personální agentuře velkou výhodou
• aktivní znalost anglického jazyka podmínkou (obchodní jednání)
• reprezentativní vystupování, obchodní dovednosti, strategické myšlení
• zaměření na výsledek, cílevědomost
• vynikající komunikační dovednosti, schopnost efektivního jednání s klienty
• organizační schopnosti, multitasking, odolnost vůči stresu
• schopnost samostatného rozhodování, dynamický přístup
• řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) podmínkou
• dlouhodobý pracovní poměr s dovolenou až 25 dní
• příjemné pracovní prostředí v Praze
• občerstvení na pracovišti
• stravenkový paušál
• Cafeterie / Multisport karta / příspěvek na penzijní připojištění
• skvělý kolektiv a pravidelné firemní akce
• firemní auto i pro soukromé využití, mobil i notebook k dispozici
• zajímavý systém bonusů a odměn
• kvalitní zaškolení
• nástup možný dle domluvy
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.