- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Co budete dělat:
Budeme společně budovat, vést a motivovat tým finančníků a realitních makléřů k dosahování cílů a vyšší výkonnosti.
Zajišťovat plánování, organizaci a řízení obchodních aktivit a strategií týmu.
Podporovat a rozvíjet dovednosti týmu prostřednictvím školení a mentorství.
Budete spolupracovat s dalšími odděleními a vedením společnosti pro dosažení celkových obchodních cílů.
Sledovat trh a identifikovat nové příležitosti pro rozvoj podnikání.
Nabírat nové spolupracovníky
Co požadujeme:
Člověka s min. SŠ vzděláním (s maturitou)
Zkušenosti s vedením a motivací obchodního týmu, ideálně v oblasti financí a realit. Není však podmínkou.
Chuť učit se novým věcem a mít zápal pro novou výzvu a kariéru.
Silné komunikační dovednosti a schopnost budovat a udržovat vztahy s klienty a obchodními partnery.
Výborné organizační a řídící schopnosti, schopnost plánovat a řídit čas efektivně.
Analytické a strategické myšlení, schopnost identifikovat příležitosti a řešit problémy.
Orientaci na finančním a realitním trhu výhodou. Není však podmínkou.
Co vám nabízíme:
Příležitost stát se klíčovým hráčem našeho týmu v dynamickém odvětví financí a realit.
Možnost vést a rozvíjet vlastní tým profesionálů.
Nadstandardní odměnu a motivační benefity.
Flexibilní pracovní dobu
Podporu a příležitost rozvíjet své dovednosti a kariéru.
Lídra, který podporuje Váš rozvoj a má zájem na tom, abys byl/a úspěšný/á a dařilo se Ti.
Pokud jste člověk, který má disciplínu, vášeň pro obchod, toužíte vést tým a máte své sny, pošlete nám svůj životopis a stručný motivační dopis.
Více informací se můžete dozvědět na www.lukasprocek.cz/kariera
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?