- Zkrácený úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro našeho klienta působícího v oblasti výroby pryžových komponentů do automobilů hledáme
nově Manažera HS (Health & Safety), který bude mít na starosti zajištění bezpečné výroby a její
neustálé vylepšování pro novobydžovský závod. Aktuálně máme v závodě 700 lidí a rosteme
dále.
Náplň práce:
- Tvorba, udržování a řízení systému a procesů BOZP a PO a analytická činnost v této
oblasti
- Školící a informační činnost
- Iniciace při odstraňování neshod a analýza možných příčin
- Vedení interních auditů a preventivních prohlídek na obchůzkách po pracovišti, prověrky
BOZP a sledování nápravných opatření
- Zavádění, provádění a vylepšování výrobního systému HS dle ISO 45001
Požadujeme k pozici:
- SŠ s maturitou
- Komunikativní AJ
- Znalost standardu ISO 45001
Nabídneme Vám:
- 5 týdnů dovolené
- 10% roční bonus z roční hrubé mzdy
- 3% příspěvek na penzijní spoření z hrubé mzdy
- Stravenky - 180 Kč za odpracovanou směnu
- Finančně silná skupina s dlouhodobou perspektivou stability
- Benefiční odměny k narozeninám, svatbu, narození dítěte, letní tábory
- Možnost HO dle domluvy
- Přátelský technologický tým
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?