O nás
V ARAMARKU ctíme tradice a oceňujeme inovace. Již 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. K našim lidem jsme vždycky fér. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu.
Náplň práce:
- Měsíční fyzická a administrativní uzávěrka střediska, ve spolupráci se šéfkuchařem a vedoucím výroby
- Vedení evidence dodacích listů a dokladování k přijatým fakturám a jejich likvidaci
- Zodpovědnost za účetní doklady
- Vedení skladového hospodářství
Co od Vás očekáváme:
- SŠ + min 2 roky praxe, případně dle požadavků provozu nebo SOU v oboru + min. 5 let praxe, případně dle požadavků provozu
- spolehlivost a samostatnost
- Znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
- Pečlivost, přesnost a zodpovědnost
- Znalost anglického jazyka výhodou
- Komunikativnost a flexibilitu
Co Vám můžeme nabídnout:
- celá mzda na Vašem účtu vždy 5. den v měsíci
- výborné platové ohodnocení
- obědy za pár korun
- 25 dní dovolené
- celou řadu zaměstnaneckých benefitů