- 22 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Vystudovali jste SŠ/VŠ a mluvíte perfektně německy? Jste organizačně schopní a máte týmového ducha? Ovládáte MS Office?
JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE?
Vedení týmu v rámci personální podpory pro německé pobočky (mzdy, náborový proces, docházkový proces, training portál, cestovní náklady, HR veletrhy a další)
Zodpovědnost za koordinaci procesů, projektů a úkolů v rámci týmu
People management (motivace týmu, hodnocení, tréninkové a rozvojové plány, hodnocení kapacity, řízení vzniklých problémů, plánováních dovolených a další)
Pravidelné hodnocení a zlepšování stávajících i nových procesů
Zodpovědnost za návrh řešení vzniklých problémů
Tranziční projekty
Pravidelné týmové i individuální meetingy
Podpora týmu v denních úkolech
Podpora při interních a externích auditech, zajištění aktuální dokumentací pro tým
Informování týmu o novinkách v rámci firmy i procesů
CO VÁM NABÍZÍ FIRMA?
Zajímavá práce pro zavedenou stabilní mezinárodní společnost v regionu
Každodenní využití znalosti cizích jazyků – možnost prohlobení znalostí a v rámci firemních prostředků možnost studia dalších cizích jazyků
Podpora firemních školení a dalšího vzdělávání – možnosti odborného i kariérního růstu
Práce v mladém kolektivu
Široký repertoár benefitů zaměstnavatele – 2 týdny dovolené navíc, 13.; 14.; 15. plat, kvartální a cílové odměny a mnoho dalších finančních i nefinančních výhod
Flexibilní pracovní doba
Dotované závodní stravování
Pravidelné autobusové spojení z/do Třebíče a okolí
Mzdové ohodnocení: dle zkušeností a znalostí, možný mzdový růst

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.