- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Vystudovali jste SŠ/VŠ a mluvíte perfektně německy? Jste organizačně schopní a máte týmového ducha? Ovládáte MS Office?
JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE?
Vedení týmu v rámci personální podpory pro německé pobočky (mzdy, náborový proces, docházkový proces, training portál, cestovní náklady, HR veletrhy a další)
Zodpovědnost za koordinaci procesů, projektů a úkolů v rámci týmu
People management (motivace týmu, hodnocení, tréninkové a rozvojové plány, hodnocení kapacity, řízení vzniklých problémů, plánováních dovolených a další)
Pravidelné hodnocení a zlepšování stávajících i nových procesů
Zodpovědnost za návrh řešení vzniklých problémů
Tranziční projekty
Pravidelné týmové i individuální meetingy
Podpora týmu v denních úkolech
Podpora při interních a externích auditech, zajištění aktuální dokumentací pro tým
Informování týmu o novinkách v rámci firmy i procesů
CO VÁM NABÍZÍ FIRMA?
Zajímavá práce pro zavedenou stabilní mezinárodní společnost v regionu
Každodenní využití znalosti cizích jazyků – možnost prohlobení znalostí a v rámci firemních prostředků možnost studia dalších cizích jazyků
Podpora firemních školení a dalšího vzdělávání – možnosti odborného i kariérního růstu
Práce v mladém kolektivu
Široký repertoár benefitů zaměstnavatele – 2 týdny dovolené navíc, 13.; 14.; 15. plat, kvartální a cílové odměny a mnoho dalších finančních i nefinančních výhod
Flexibilní pracovní doba
Dotované závodní stravování
Pravidelné autobusové spojení z/do Třebíče a okolí
Mzdové ohodnocení: dle zkušeností a znalostí, možný mzdový růst
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?