- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Jste energický a komunikativní člověk, se zájmem o personalistiku? Někoho takového právě hledáme, přidejte se do našeho týmu!
Jsme stabilní společnost, ale určitě ne nudná. Jedeme naplno, ale i přesto u nás vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Nabízíme spousty benefitů, školení možnost dalšího růstu a zajímavé finanční ohodnocení!
● Komunikace s klienty, personálními odděleními, mistry a agenturními zaměstnanci v oblasti výběru a náboru
● Zodpovědnost za nábor pracovních pozic ve výrobě, průmyslu a logistice
● Každodenní komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, registrace uchazečů, prezentace nabízených pozic
● Aktivní vyhledávání uchazečů prostřednictvím inzerce, doporučení a vyhledávání na sociálních sítích
● Zadávaní a tvorba inzerce na pracovních portálech, spolupráce s úřady práce
● Pravidelný reporting
● Ukončené SŠ vzdělání
● Zkušenosti s náborem
● Výborné organizační a komunikační dovednosti
● Znalost práce s MS Office (Excel, Outlook, Word)
● Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
● Samostatnost, důslednost, odolnost vůči stresu
● Ochotu učit se nové věci a přicházet s novými nápady a řešeními
● Zajímavá mzda dle praxe a zkušeností!
● 5 týdnů dovolené, sick days, multisport karta, masáže, teambuildingy a další společné akce v rámci společnosti
● Možnost osobního i profesního růstu!
● Zázemí silné a stabilní společnosti – jsme na trhu již 12 let..
● A to nejdůležitější – příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv!
V případě zájmu neváhejte zaslat svá CV odpovědním formulářem níže, budu se těšit na Vaše reakce!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.