Referent/ka oddělení správy zeleně a investic odboru ochrany životního prostředí

Žižkov, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Městská část praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3 zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 19. 2. 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/ka oddělení správy zeleně a investic odboru ochrany životního prostředí

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10 (v rozmezí od 24 790,--Kč do 35 770,--Kč podle započitatelné praxe, zaručený plat ve výši 33 280,--Kč), v souladu s nařízením vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 4 000,--Kč do 17 000,--Kč. Nástup dohodou. Vhodné pro absolventy.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- státní občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt– nutnost ovládat český jazyk)
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost

Další požadavky
požadované vzdělání: vysokoškolské, vyšší odborné, popř. středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 466/2024 v oboru Zahradní a krajinářská architektura, nebo Realizace a správa zeleně či Zahradnictví,

požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána,

požadované znalosti/zkušenosti: - znalost problematiky správy veřejné zeleně včetně stanovení plánu péče dle pasportu,
- zkušenost s plánováním, zadáváním projektových dokumentací týkající se úprav veřejných prostranství (revitalizace parků, vnitrobloků, obnova stromořadí…) ve všech stupních,
- zkušenost s realizací investičních akcí ve veřejném prostoru, jejichž součástí je veřejná zeleň, např. parky, stromořadí…,
- odborné znalosti v oboru dendrologie, arboristiky, květinářství,
- odborné znalosti v rámci zakládání vegetačních ploch včetně realizace krajinářských úprav včetně znalosti rozpočtování,

další dovednosti, schopnosti: práce na PC, dobré komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, aktivní a samostatný přístup v rámci plnění svěřených úkolů, zájem o danou problematiku.

Hlavní náplň práce

správa a rozvoj ploch veřejné zeleně jako nástroje k vytváření kultivovaného městského prostředí.

Nabízíme

pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření, DIP) nebo na životní pojištění, občasná práce z domova.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd),

Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
f) datum a podpis uchazeče.

K přihlášce se připojí tyto doklady:

a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii).

Zájemce předloží doklady v originále/ověřené kopii podle písm. b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Způsob podání
- prostřednictvím služeb České pošty (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- osobně do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo nám. 700/9, Praha 3 (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- e-mailem na adresu podatelny městské části (obdržíte automatické oznámení o doručení, v případě, že se tak nestane – není doručeno), do předmětu uveďte VŘ a název pracovní pozice,
- prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g.

Nabídky zasílejte nejpozději do 11. 3. 2025. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referentka oddělení personální práce a mezd
Telefon zobrazit tel. číslo

Mgr. Bc. Martina Trochová
tajemnice Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

OLYMP CENTRUM SPORTU MINISTERSTVA VNITRA | OLYMP CENTRUM SPORTU… | Bubeneč, Praha Bubeneč, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
OLYMP CENTRUM SPORTU MINISTERSTVA VNITRA | OLYMP CENTRUM SPORTU… | Bubeneč, Praha Bubeneč, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. listopadu
Generální finanční ředitelství | Generální finanční ředitelství | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 29 120 – 38 370 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. listopadu
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. listopadu
COMPOSITE COMPONENTS a.s. | COMPOSITE COMPONENTS a.s. | Choceň Choceň
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. února
M - SILNICE a.s. | M - SILNICE a.s. | Bílé Předměstí, Pardubice Bílé Předměstí, Pardubice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 19. března
KRŠKA - stavební firma, s.r.o. | KRŠKA - stavební firma, s.r.o. | Nové Město na Moravě Nové Město na Moravě
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. března
GW JIHOTRANS a.s. | GW JIHOTRANS a.s. | České Budějovice České Budějovice
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 19. března
KAMAX s.r.o. | KAMAX s.r.o. | Turnov Turnov
  • 28 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. března
J 4 s.r.o. | J 4 s.r.o. | Předměřice nad Labem Předměřice nad Labem
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Policejní prezidium České republiky, Mateřská škola, Praha 4, Jílovská 75, EKOSPOL a.s., OLYMP CENTRUM SPORTU MINISTERSTVA VNITRA, Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, RENTIA S.A.M., spol. s r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, NADĚJE, HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Generální finanční ředitelství, Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, mBlue Czech, s.r.o., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, OBIS s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Daňový specialista / specialistka, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Správce / správkyně IT, Technik / technička IT, Tester, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Projektant / Projektantka, Stavební technik / technička, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Laborant / Laborantka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vědeckovýzkumný pracovník / pracovnice, Vědec / Vědkyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Ekolog / Ekoložka, Geolog / Geoložka, Veterinární lékař / lékařka, Zoolog / Zooložka, Střelmistr / Střelmistrová, Pracovník / pracovnice ostrahy, Technik / technička BOZP, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Právník / Právnička, Právní úředník / úřednice, Support IT, Administrátor / Administrátorka veřejných zakázek

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Holešovice, Praha, Praha, Bubeneč, Praha, Krč, Praha, Kamýk, Praha, Nové Město, Praha, Vršovice, Praha, Staré Město, Praha, Michle, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

auto zájem zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT