- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: Benešov nad Ploučnicí.
Druh práce: příprava a realizace vybraných investičních akcí stavebního charakteru, komunikace s externími poskytovateli služeb, vedení agendy změn vlastnických práv, či pronájmů pozemků města, provádění kontrolní činností souvisejících se správou domů, bytů a nebytových prostor v majetku města a dalších agend a činností souvisejících se správou a údržbou majetku města, komunikace napříč odbory úřadu města a přípravě podkladů pro jednání orgánů města.
Nabízíme práci v režimu pružného rozvržení pracovní doby v příjemném pracovním kolektivu a pracovním prostředí, poskytujeme dovolenou v rozsahu 5 týdnů za kalendářní rok a 5 dnů tzv. indispozičního volna ročně. Mezi další benefity patří možnost využití služebního mobilního telefonního přístroje k soukromým účelům, zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700 Kč měsíčně, příspěvek na rekreační a léčebné pobyty a zdraví ve výši 4.500 Kč ročně.
Platové podmínky: Práce je zařazena do 9. platové třídy v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 300/2019 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
Termín nástupu do pracovního poměru: 01.01.2023, příp. dle dohody.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.
Předpokládá se základní orientace v dále uvedených zákonech, ve znění pozdějších předpisů:
č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 500/2004 Sb., správní řád, č. 183/2006 Sb., stavební zákon.
Přihlášku s požadovanými doklady (včetně příloh) doručte v uzavřené obálce s označením:
„Výběrové řízení – referent odboru MIŽP“, a to buď osobně na podatelnu MÚ Benešov n.Pl. do 16.11.2022 do 14:00 hod. nebo poštou na adresu:
Městský úřad Benešov nad Ploučnicí, náměstí Míru 1, 407 22 Benešov nad Ploučnicí
tak, aby byla doručena na MÚ Benešov nad Ploučnicí do 16.11.2022 do 14:00 hod.
Uchazeč nese náklady, které mu vzniknou v souvislosti s účastí v tomto výběrovém řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.