- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Benešov nad Ploučnicí.
Druh práce: příprava a realizace vybraných investičních akcí stavebního charakteru, komunikace s externími poskytovateli služeb, vedení agendy změn vlastnických práv, či pronájmů pozemků města, provádění kontrolní činností souvisejících se správou domů, bytů a nebytových prostor v majetku města a dalších agend a činností souvisejících se správou a údržbou majetku města, komunikace napříč odbory úřadu města a přípravě podkladů pro jednání orgánů města.
Nabízíme práci v režimu pružného rozvržení pracovní doby v příjemném pracovním kolektivu a pracovním prostředí, poskytujeme dovolenou v rozsahu 5 týdnů za kalendářní rok a 5 dnů tzv. indispozičního volna ročně. Mezi další benefity patří možnost využití služebního mobilního telefonního přístroje k soukromým účelům, zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700 Kč měsíčně, příspěvek na rekreační a léčebné pobyty a zdraví ve výši 4.500 Kč ročně.
Platové podmínky: Práce je zařazena do 9. platové třídy v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 300/2019 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
Termín nástupu do pracovního poměru: 01.01.2023, příp. dle dohody.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.
Požadavky:
- splnění předpokladů podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů;
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (preferováno bude vzdělání technického směru);
- držitel/ka řidičského oprávnění skupiny B a aktivní řidič/řidička.
- výhodou orientace ve stavební výkresové dokumentaci a zkušenosti ze stavební činnosti;
- pečlivost, zodpovědnost, dobré komunikační a organizační schopnosti;
- schopnost samostatného rozhodování;
- počítačová gramotnost;
- dobrá zdravotní způsobilost.
Předpokládá se základní orientace v dále uvedených zákonech, ve znění pozdějších předpisů:
č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 500/2004 Sb., správní řád, č. 183/2006 Sb., stavební zákon.
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení a titul;
- datum a místo narození;
- státní příslušnost;
- místo trvalého pobytu, kontaktní telefon;
- číslo občanského průkazu (v příp. cizího st. občana číslo dokladu o povolení k pobytu);
- datum a podpis.
K přihlášce připojte tyto doklady:
- životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech;
- originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů České republiky ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, které se vztahuje k požadovanému vzdělání.
Přihlášku s požadovanými doklady (včetně příloh) doručte v uzavřené obálce s označením:
„Výběrové řízení – referent odboru MIŽP“, a to buď osobně na podatelnu MÚ Benešov n.Pl. do 16.11.2022 do 14:00 hod. nebo poštou na adresu:
Městský úřad Benešov nad Ploučnicí, náměstí Míru 1, 407 22 Benešov nad Ploučnicí
tak, aby byla doručena na MÚ Benešov nad Ploučnicí do 16.11.2022 do 14:00 hod.
Uchazeč nese náklady, které mu vzniknou v souvislosti s účastí v tomto výběrovém řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.



