- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Benešov nad Ploučnicí.
Druh práce: příprava a realizace vybraných investičních akcí stavebního charakteru, komunikace s externími poskytovateli služeb, vedení agendy změn vlastnických práv, či pronájmů pozemků města, provádění kontrolní činností souvisejících se správou domů, bytů a nebytových prostor v majetku města a dalších agend a činností souvisejících se správou a údržbou majetku města, komunikace napříč odbory úřadu města a přípravě podkladů pro jednání orgánů města.
Nabízíme práci v režimu pružného rozvržení pracovní doby v příjemném pracovním kolektivu a pracovním prostředí, poskytujeme dovolenou v rozsahu 5 týdnů za kalendářní rok a 5 dnů tzv. indispozičního volna ročně. Mezi další benefity patří možnost využití služebního mobilního telefonního přístroje k soukromým účelům, zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700 Kč měsíčně, příspěvek na rekreační a léčebné pobyty a zdraví ve výši 4.500 Kč ročně.
Platové podmínky: Práce je zařazena do 9. platové třídy v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 300/2019 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.
Termín nástupu do pracovního poměru: 01.01.2023, příp. dle dohody.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.
Předpokládá se základní orientace v dále uvedených zákonech, ve znění pozdějších předpisů:
č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 500/2004 Sb., správní řád, č. 183/2006 Sb., stavební zákon.
Přihlášku s požadovanými doklady (včetně příloh) doručte v uzavřené obálce s označením:
„Výběrové řízení – referent odboru MIŽP“, a to buď osobně na podatelnu MÚ Benešov n.Pl. do 16.11.2022 do 14:00 hod. nebo poštou na adresu:
Městský úřad Benešov nad Ploučnicí, náměstí Míru 1, 407 22 Benešov nad Ploučnicí
tak, aby byla doručena na MÚ Benešov nad Ploučnicí do 16.11.2022 do 14:00 hod.
Uchazeč nese náklady, které mu vzniknou v souvislosti s účastí v tomto výběrovém řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?