- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do společnosti mimo automotive hledáme finančního analytika/koordinátora pro nákupní oddělení.
Shrnutí pozice a cílů:
Hlavní analytik bude odpovědný za poskytování podpory pro strategické nákupní činnosti, včetně analýz výdajů, podrobné analýzy úspor, podpory s přípravami/analýzami RFI/P/Q, makroekonomické analýzy aj.
Povede významné množství aktivit souvisejících se shromažďováním informací a konsolidací dat. Bude zodpovědný za podporu makroúrovňové analýzy činností souvisejících s nákupem na korporátní úrovni.
Kompetence:
spolupráce s ostatními členy týmu na korporátní úrovni
analýzy v rozsahu a specifikací výkaznictví, nastavení kadence výkazů a vytvoření plánů správy dat
rozvíjení hlubokové úrovně porozumění analyzovaným datům se zaměřením na zajištění správné implementace projektů s včasným dodáním požadovaných informací
shromažďování a analýzy dat, rozvíjení vztahů s partnery na korporátní úrovni za účelem podpory požadavků
rychle reaguje na obchodní požadavky a řešení, která těmto obchodním požadavkům vyhovují
podílí se na přípravě rozpočtu a finálním výkaznictví
vytváří a aktualizuje databázi komodit
sleduje spotřebu materiálu a vč. evidence v interní databázi
sleduje a eviduje vývoj cen napříč komoditami
analyzuje vývoj nákladů a spotřeby, sleduje inflaci, investičních projekty
sleduje zásoby v systému a nesrovnalosti řeší s ostatními odděleními (logistika, sklad, nákup, finance, kvalita).
POŽADAVKY:Co byste měl/a splňovat:
VŠ/SŠ technického zaměření
více než 4 roky zkušeností v oblasti nákupu, dodavatelského řetězce, financí, výroby nebo souvisejících oborů (upřednostňujeme zkušenosti se spotřebitelskými produkty)
efektivní řešení problémů a analytické dovednosti
základní obchodně finanční znalosti
velmi dobrá znalost aplikací Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Power BI).
odborná úroveň v excelu je nezbytná
vynikající písemné, komunikační dovednosti a prezentační dovednosti
působí jako mentor pro analytiky v týmu tím, že poskytuje koučování a vedení
prokazuje sebevědomí a integritu v náročném pracovním prostředí
týmový hráč schopný komunikovat / pracovat napříč společností
Práce s čísly, grafy, databázemi, analýzy výběrových řízení, práce v systémech Oracle, Ariba.
Potřebujeme parťáka, kterého budou tyto činnosti bavit a bude uživatelským expertem zejména v excelu a později i ve výše zmíněných systémech. Tým nákupu je plný sympatických mladých kolegů…vč. manažera.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.