Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Finanční analytik pro nákupní oddělení

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Most
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Finanční specialista / specialistka
Min. vzdělání Základní
Hrubá mzda 55.000 Kč

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Do společnosti mimo automotive hledáme finančního analytika/koordinátora pro nákupní oddělení. Shrnutí pozice a cílů: Hlavní analytik bude odpovědný za poskytování podpory pro strategické nákupní činnosti, včetně analýz výdajů, podrobné analýzy úspor, podpory s přípravami/analýzami RFI/P/Q, makroekonomické analýzy aj. Povede významné množství aktivit souvisejících se shromažďováním informací a konsolidací dat. Bude zodpovědný za podporu makroúrovňové analýzy činností souvisejících s nákupem na korporátní úrovni. Kompetence: spolupráce s ostatními členy týmu na korporátní úrovni analýzy v rozsahu a specifikací výkaznictví, nastavení kadence výkazů a vytvoření plánů správy dat rozvíjení hlubokové úrovně porozumění analyzovaným datům se zaměřením na zajištění správné implementace projektů s včasným dodáním požadovaných informací shromažďování a analýzy dat, rozvíjení vztahů s partnery na korporátní úrovni za účelem podpory požadavků rychle reaguje na obchodní požadavky a řešení, která těmto obchodním požadavkům vyhovují podílí se na přípravě rozpočtu a finálním výkaznictví vytváří a aktualizuje databázi komodit sleduje spotřebu materiálu a vč. evidence v interní databázi sleduje a eviduje vývoj cen napříč komoditami analyzuje vývoj nákladů a spotřeby, sleduje inflaci, investičních projekty sleduje zásoby v systému a nesrovnalosti řeší s ostatními odděleními (logistika, sklad, nákup, finance, kvalita). POŽADAVKY:Co byste měl/a splňovat: VŠ/SŠ technického zaměření více než 4 roky zkušeností v oblasti nákupu, dodavatelského řetězce, financí, výroby nebo souvisejících oborů (upřednostňujeme zkušenosti se spotřebitelskými produkty) efektivní řešení problémů a analytické dovednosti základní obchodně finanční znalosti velmi dobrá znalost aplikací Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Power BI). odborná úroveň v excelu je nezbytná vynikající písemné, komunikační dovednosti a prezentační dovednosti působí jako mentor pro analytiky v týmu tím, že poskytuje koučování a vedení prokazuje sebevědomí a integritu v náročném pracovním prostředí týmový hráč schopný komunikovat / pracovat napříč společností Práce s čísly, grafy, databázemi, analýzy výběrových řízení, práce v systémech Oracle, Ariba. Potřebujeme parťáka, kterého budou tyto činnosti bavit a bude uživatelským expertem zejména v excelu a později i ve výše zmíněných systémech. Tým nákupu je plný sympatických mladých kolegů...vč. manažera. BENEFITY:* 25 dní dovolené * roční bonusy * 80Kč/den stravenka * příspěvek na penzijní pojištění
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Chabařovice
  • ZDEMAR Ústí nad Labem s.r.o.
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
  • Bílina
  • DangChi s.r.o.
  • od 21 300 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 26. března
  • Bitozeves
  • Korea e Platform s.r.o.
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 17. dubna
  • Háj u Duchcova
  • W H D spol. s r.o.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. března
  • Chomutov
  • Camfil CZ s.r.o.
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. března
  • Teplice
  • BANCO MANAGEMENT s.r.o.
  • od 21 300 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 26. března
  • Teplice
  • SIBATECH CZ spol. s r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. března
  • Teplice
  • ZAZA PACK FACTORY s. r. o.
  • od 19 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 26. března
  • Teplice
  • Městská doprava Teplice, p.o.
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. března
  • Dubí
  • STEBAL Spedition, s.r.o.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. března
  • Řehlovice
  • KLEMENT a.s.
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. dubna
  • Krupka
  • PT Bohemia Trading, s.r.o.
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 26. března
  • Uherské Hradiště
  • SYNOT W,a.s.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
  • Liberec
  • Sodecia Automotive Liberec s.r.o.
  • od 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. prosince
  • Pardubice
  • Flex International s.r.o.
  • 38 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. ledna
  • Dačice
  • Federal-Mogul Valvetrain s.r.o.
  • od 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. ledna
  • Praha
  • FINREO CONSULTING s.r.o.
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. ledna
  • Liberec
  • DENSO MANUFACTURING CZECH s.r.o.
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Libor Mrkos, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Clonnflex s. r. o., EVROPA realitní kancelář, Partners Financial Services, a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, INDEX NOSLUŠ s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Petr Brunclík, DISPONERO s.r.o., ZDEMAR Ústí nad Labem s.r.o., iPersonalistika s.r.o., Pavel Hošek, Aa Group s.r.o., dopharma s.r.o., PEDDY Group s.r.o., BÉNÉFICE s.r.o., DangChi s.r.o., INTEGRI, s.r.o., Korea e Platform s.r.o., W H D spol. s r.o., Camfil CZ s.r.o., SAMBULAR s.r.o., Agentura IS Teplice s.r.o., PM Vrba-Jelínek s.r.o., BANCO MANAGEMENT s.r.o., SIBATECH CZ spol. s r.o., ZAZA PACK FACTORY s. r. o., Daily Numbers s.r.o., Městská doprava Teplice, p.o., Sittardia s.r.o., STEBAL Spedition, s.r.o., KLEMENT a.s., PT Bohemia Trading, s.r.o., Bajger s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Krupiér / Krupiérka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Most, Celá ČR, Litvínov, Jirkov, Chomutov, Teplice, Louny, Žatec, okres Louny, Chabařovice, Korozluky, Bílina, Bitozeves, Háj u Duchcova, Dubí, Řehlovice, Krupka, Trmice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše, co musíte znát o sick day

Vše, co musíte znát o sick day

Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.

Ideální práce při rodičovské dovolené

Ideální práce při rodičovské dovolené

Zjistěte, jaký můžete mít přivýdělek na rodičovské dovolené, aniž byste ztratili nárok na rodičovský příspěvek. Pomůžeme vám rozhodnout se, jestli je lepší dohoda nebo OSVČ. O rodičovský příspěvek při zaměstnání nemůžete přijít, pokud splníte zákonem stanovené podmínky.

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?

AJ analytik analytika analýza auto benefit benefity bonus bonusy Bor činnost data den ekonom evidence hlavní hledám HR interní IT koučování kvalita manažer měření Microsoft Microsoft Office náplň práce obchodní Office OZP partner pec plán pojištění pozice požadavky práce pracovní prostředí příspěvek řízení sklad SOU specifika společnost společnosti spolupráce vedení zkušenosti znalost znalosti analýzy cíl činnosti člen databáze díl dovednost dovolené finance finanční investiční kompetence komunikační komunikační dovednost komunikační dovednosti korporát korporátní kouč kov logistik logistika materiál mentor náklad náplň obchod oblast oblasti obor odbor odborná oddělení odpovědný Ostatní penzijní penzijní pojištění podpory PR problém projekt příprava roční rok řešení řešení problémů sebevědomí správy stav strategické stravenka systém technické tým uživatel výběr výdaj výroby výše vztah zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena