- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do společnosti mimo automotive hledáme finančního analytika/koordinátora pro nákupní oddělení.
Shrnutí pozice a cílů:
Hlavní analytik bude odpovědný za poskytování podpory pro strategické nákupní činnosti, včetně analýz výdajů, podrobné analýzy úspor, podpory s přípravami/analýzami RFI/P/Q, makroekonomické analýzy aj.
Povede významné množství aktivit souvisejících se shromažďováním informací a konsolidací dat. Bude zodpovědný za podporu makroúrovňové analýzy činností souvisejících s nákupem na korporátní úrovni.
Kompetence:
spolupráce s ostatními členy týmu na korporátní úrovni
analýzy v rozsahu a specifikací výkaznictví, nastavení kadence výkazů a vytvoření plánů správy dat
rozvíjení hlubokové úrovně porozumění analyzovaným datům se zaměřením na zajištění správné implementace projektů s včasným dodáním požadovaných informací
shromažďování a analýzy dat, rozvíjení vztahů s partnery na korporátní úrovni za účelem podpory požadavků
rychle reaguje na obchodní požadavky a řešení, která těmto obchodním požadavkům vyhovují
podílí se na přípravě rozpočtu a finálním výkaznictví
vytváří a aktualizuje databázi komodit
sleduje spotřebu materiálu a vč. evidence v interní databázi
sleduje a eviduje vývoj cen napříč komoditami
analyzuje vývoj nákladů a spotřeby, sleduje inflaci, investičních projekty
sleduje zásoby v systému a nesrovnalosti řeší s ostatními odděleními (logistika, sklad, nákup, finance, kvalita).
POŽADAVKY:Co byste měl/a splňovat:
VŠ/SŠ technického zaměření
více než 4 roky zkušeností v oblasti nákupu, dodavatelského řetězce, financí, výroby nebo souvisejících oborů (upřednostňujeme zkušenosti se spotřebitelskými produkty)
efektivní řešení problémů a analytické dovednosti
základní obchodně finanční znalosti
velmi dobrá znalost aplikací Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Power BI).
odborná úroveň v excelu je nezbytná
vynikající písemné, komunikační dovednosti a prezentační dovednosti
působí jako mentor pro analytiky v týmu tím, že poskytuje koučování a vedení
prokazuje sebevědomí a integritu v náročném pracovním prostředí
týmový hráč schopný komunikovat / pracovat napříč společností
Práce s čísly, grafy, databázemi, analýzy výběrových řízení, práce v systémech Oracle, Ariba.
Potřebujeme parťáka, kterého budou tyto činnosti bavit a bude uživatelským expertem zejména v excelu a později i ve výše zmíněných systémech. Tým nákupu je plný sympatických mladých kolegů…vč. manažera.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?