- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Obchodní Referent - Back Office
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte zkušenosti v oblasti administrativy? Jste pečlivá/ý a důsledná/ý ve své práci?
Pak hledáme právě Vás!
Jako Obchodní referent – back office
budete:
- zpracovávat data ohledně prodejních aktivit
- připravovat statistiky, podklady, reporty
- připravovat smlouvy dle zadání obchodního oddělení
- spravovat data v databázi
- zajišťovat komunikaci interně, i směrem k externím partnerům
POŽADAVKY:- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti v oblasti administrativy alespoň 1 rok
- výborná uživatelská znalost MS Office
- anglický jazyk výhodou
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- pečlivost, důslednost, odolnost vůči stresu
BENEFITY:- zajímavá a samostatná práce
- zázemí nadnárodní společnosti
- stabilita pracovního týmu
- dobré pracovní podmínky a ohodnocení