SALES REPRESENTATIVE with Polish

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

A global leader in business process outsourcing, this company specializes in customer experience outsourcing with other services ranging from sales to payment management to marketing. This company’s branches are present across 25 countries worldwide, and it has over 250 business partners. By investing in their partners and employees, this company passionately focuses on evolving the consumer experience.

Sounds good?
Are you interested in SALES? Are you familiar with IT products or are you just a common user of electronic devices? Do you want to work for an international company in Prague, travel and become the BEST in sales?

You are about to get your DREAM JOB! You only need to apply and join our team!

Your responsibilities will be:

  • Act as a support and advisor
  • Provide sales support to assigned territory and/or account
  • Identify new business opportunities
  • Advising about delivery schedules and after-sales service
  • Develop strong professional working relationships with customers, partners, and colleagues
  • Making analysis and reports of business results
  • Pre-sales preparation (agreeing sales, prices, contracts and payments)
  • Providing information, maintain relationship, reporting

REQUIREMENTS:
The successful candidate should have the following attributes:

  • Fluent knowledge of English and Polish
  • Experience with using MS Office tools
  • Professional manners
  • Very good communication skills
  • Ability to work well on your own and also as part of a team
  • Good business sense
  • Time management skills
  • IT/ Technical sales experience

BENEFITS:

  • Relocation package
  • Fit stop
  • Possibility of business trips
  • Meal vouchers
  • Every day fruit delivery
  • 4 weeks of vacation + 2/3/5 days – depends on the performance
  • Team buildings
  • Commisions

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Hájek a Boušová, spol. s r.o. | Hájek a Boušová, spol. s r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Nefrito laboratories, s.r.o. | Nefrito laboratories, s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro cizince
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
DOBRÉ KNIHY s.r.o. | DOBRÉ KNIHY s.r.o. | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 26 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Libor Černohlávek | Libor Černohlávek | Církvice, Kutná Hora Církvice, Kutná Hora
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. září
Ministerstvo obrany | Ministerstvo obrany | Chocerady Chocerady
  • 22 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. září
Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace | Sdružené zdravotnické… | Krnov Krnov
  • 21 570 – 24 910 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
LPP Czech Republic, s.r.o., Bageterie Boulevard, Grafton Recruitment s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Hájek a Boušová, spol. s r.o., ManpowerGroup s.r.o., PYLONES s.r.o., JLV, a.s., Albert Česká republika, s.r.o., BU Power Systems s.r.o., O2 Czech Republic a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Nefrito laboratories, s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., M1 PROJECT Sport s.r.o., Partners Financial Services, a.s., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., ARIES, a.s., Louda Auto a.s., Lagardere Travel Retail, a.s., Kaufland Česká republika v.o.s., Raiffeisenbank a.s., Kronium s.r.o., NEW YORKER CZ, s.r.o., SYNERGIE, s.r.o., INTERACTION s.r.o., PETR VOJTA s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, Broker Investment, s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., Twisto payments a.s., ProfesKontakt, s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., HVLD Management s.r.o., KFC, Waf-Waf Group s.r.o., Sabores s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., DOBRÉ KNIHY s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., DKNV stavební, s.r.o., EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o., CreditPortal, a.s., ETERNITIS s.r.o., Alerta s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., Trenkwalder a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Nákupčí, Palubní průvodčí / Steward / Letuška, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Úvěrový specialista / specialistka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Herec / Herečka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Lékárník, Farmaceut / Lékárnice, Farmaceutka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Prodejce / prodejkyně vozů, Servisní technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Přijímací technik / technička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Hloubětín, Praha, Chodov, Praha, Michle, Praha, Vinohrady, Praha, Letňany, Praha, Stodůlky, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Lipence, Praha, Smíchov, Praha, Černý Most, Praha, Nové Město, Praha, Bubeneč, Praha, Ruzyně, Praha, Nusle, Praha, Štěrboholy, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Modřany, Praha, Třebonice, Praha, Staré Město, Praha, Karlín, Praha, Veleslavín, Praha, Žižkov, Praha, Holešovice, Praha, Krč, Praha, Řepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?