- 35 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro mezinárodní technologickou a dynamicky se rozvíjející společnost v Teplicích hledáme zkušené kandidáty a kandidátky na pozici HR Specialist/Generalist se zkušenostmi v interní personalistice. Člověka, který se nebojí samostatné zodpovědné práce a chce být u růstu a rozvoje společnosti z 15 na 150 zaměstnanců! Hledáme někoho, kdo najde řešení a slova "že něco nejde" mu jsou cizí.
Co Vás na této pozici čeká:
- samostatné vedení personálního oddělení společnosti, která plánuje růst z 15 na 150 zaměstnanců!
- poradenství a podpora vedení firmy a vedoucích pracovníků v pracovně-právních a personálně-politických otázkách
- plánování a samostatná realizace aktivit při náboru zaměstnanců (vedení pohovorů, management uchazečů, pracovní smlouvy)
- zodpovědnost za mzdové účetnictví (mzdové účetnictví je zajištěno externí společností)
- personální administrativa
Co by Vám nemělo chybět:
- min. 3 roky zkušeností v interní personalistice (nábor personálu, rozvoj zaměstnanců, administrativa)
- znalosti pracovně-právní legislativy
- anglický nebo německý jazyk slovem i písmem
- znalost MS Office
Co Vám nabízíme:
- být u růstu mezinárodní technologické společnosti
- denní využití anglického nebo německého jazyka
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- profesní rozvoj a kariérní růst
- samostatnou práci, možnost seberealizace a tvůrčích nápadů

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.