- 36 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Deklarace odpovědného podnikání je iniciativou sociálních podniků a zaměstnavatelů hlásících se k odpovědnému podnikání, kteří se přihlásili ke společným cílům a hodnotám udržitelného zaměstnávání zdravotně a sociálně znevýhodněných kolegů. Členem deklarace odpovědného podnikání je i sociální podnik „Teamium“, do jehož řad nyní hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka úklidu kanceláří z řad OZP.
V Teamiu si zakládáme na férovém přístupu a dáváme šanci lidem se zdravotním znevýhodněním. Stále se rozvíjíme a rosteme. Je pro nás důležité, aby se u nás naši zaměstnanci cítili dobře a snažíme se pro ně najít takové uplatnění, které jim bude po všech stránkách vyhovovat.
- pravidelný úklid svěřených prostor v pondělí a ve čtvrtek v čase od 07:00 do 12:00
- udržování pořádku a čistoty na pracovišti - jedná se o běžný úklid bez větší fyzické zátěže - zejména utírání prachu, úklid kuchyňky, toalet, šatny a vynášení košů, apod.
Podmínkou je zaslání životopisu, pokud životopis nemáte, napište prosím do poznámky Vaše dosavadní pracovní zkušenosti.
- samostatnost a pečlivost
- manuální zručnost, smysl pro detail
- pečlivost, spolehlivost, pozitivní přístup a chuť do práce
- smysl pro čistotu a pořádek
- zkušenost s úklidem vítána
- smlouva na hlavní pracovní poměr na jeden rok s možností prodloužení
- práce na zkrácený úvazek na 5 hodin denně v pondělí a ve čtvrtek
- směny od 07:00 do 12:00
- mzda 140 Kč/hod, po zapracovaní možné navýšení
- masáže v prostorách firmy Teamium každý měsíc zdarma, káva ve firemní kavárně zdarma,
- slevy na další konzumaci,
- možnost konzultací s firemním právníkem, psychosociální podpora na pracovišti
- individuální přístup, milý kolektiv
- nástup možný ihned nebo dle domluvy
Tato pozice je vyhrazena pouze pro osoby v invalidním důchodu.
Zájemce o práci prosíme o zaslání životopisu. Pokud životopis nemáte, napište prosím do poznámky Vaše dosavadní pracovní zkušenosti.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.