- 28 000 – 29 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Deklarace odpovědného podnikání je iniciativou sociálních podniků a zaměstnavatelů hlásících se k odpovědnému podnikání, kteří se přihlásili ke společným cílům a hodnotám udržitelného zaměstnávání zdravotně a sociálně znevýhodněných kolegů. Členem deklarace odpovědného podnikání je i sociální podnik „Teamium“, do jehož řad nyní hledáme kolegu či kolegyni na pozici pracovníka úklidu kanceláří z řad OZP.
V Teamiu si zakládáme na férovém přístupu a dáváme šanci lidem se zdravotním znevýhodněním. Stále se rozvíjíme a rosteme. Je pro nás důležité, aby se u nás naši zaměstnanci cítili dobře a snažíme se pro ně najít takové uplatnění, které jim bude po všech stránkách vyhovovat.
- pravidelný úklid svěřených prostor v pondělí a ve čtvrtek v čase od 07:00 do 12:00
- udržování pořádku a čistoty na pracovišti - jedná se o běžný úklid bez větší fyzické zátěže - zejména utírání prachu, úklid kuchyňky, toalet, šatny a vynášení košů, apod.
Podmínkou je zaslání životopisu, pokud životopis nemáte, napište prosím do poznámky Vaše dosavadní pracovní zkušenosti.
- samostatnost a pečlivost
- manuální zručnost, smysl pro detail
- pečlivost, spolehlivost, pozitivní přístup a chuť do práce
- smysl pro čistotu a pořádek
- zkušenost s úklidem vítána
- smlouva na hlavní pracovní poměr na jeden rok s možností prodloužení
- práce na zkrácený úvazek na 5 hodin denně v pondělí a ve čtvrtek
- směny od 07:00 do 12:00
- mzda 140 Kč/hod, po zapracovaní možné navýšení
- masáže v prostorách firmy Teamium každý měsíc zdarma, káva ve firemní kavárně zdarma,
- slevy na další konzumaci,
- možnost konzultací s firemním právníkem, psychosociální podpora na pracovišti
- individuální přístup, milý kolektiv
- nástup možný ihned nebo dle domluvy
Tato pozice je vyhrazena pouze pro osoby v invalidním důchodu.
Zájemce o práci prosíme o zaslání životopisu. Pokud životopis nemáte, napište prosím do poznámky Vaše dosavadní pracovní zkušenosti.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.