- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
HGS, a.s. zajišťuje komplexní provozní a technickou správu budov po celé ČR. Aktuálně spravujeme 370 objektů. V současné době patříme mezi dynamicky se rozvíjející společnosti na českém trhu. Našim zákazníkům poskytujeme úklidový a hygienický servis, pronájem hygienických dávkovacích systémů, technologické čištění, čistění technologií puraqleenem, energetický management budov, ostrahu objektů, letní a zimní údržbu areálů, odpadové hospodářství vč. komunálních služeb, logistické
a outsourcingové služby, deratizaci a dezinfekci objektů a v neposlední řadě i služby temporary help.
Řízení, koordinace a celkový rozjezd nové zakázky, kde uvítáme dobré nápady.
Hlavním cílem je správný chod přiděleného úseku a dodržování standardní kvality poskytovaných služeb, plnění cílů, dále zaštítit plynulost provozu materiálně i personálně.
• plnění povinností při správě cizího majetku, řádné hospodaření v rámci
svěřeného střediska a zakázky našeho klienta
• nastavení pracovních procesů a technologických postupů pro svěřenou
zakázku
• jednání se zástupci zákazníka, komunikace s ostatními dodavateli
• kontrola kvality prováděných prací
• vedení administrativy a dokumentace spojené se supervizí
• spolupráce na náboru nových pracovníků pro svěřené objekty a jejich
zaškolení
• vedení základní personální evidence pro svěřené objekty (evidence docházky,
výkazy práce, příprava podkladů pro zpracování mezd)
• naplnění byznys plánu střediska a jejich pravidelné vyhodnocování
• řízení nákladů a výnosů v rámci svěřeného objektu
Místo výkonu práce: KOJETÍN
Děkujeme, budeme se těšit na Vaše odpovědi.
Za HGS, a.s., tým HR

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.