- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
HR podpora, home office, 42 - 43 000 Kč/m.
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte Češtinu nebo Slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího? Domluvíte se plynule Anglicky?
Máte zkušenosti z administrativních pozic/zákaznického servisu a zajímáte se o HR?
Pokud ano, těšíme se na váš životopis!
Pracovní náplň:
- Podpora zaměstnanců a manažerů (převážně po telefonu, e-mailu nebo interním chatu)
- Práce s interním a ticketing systémem
- Řešení dotazů týkající se benefitů, mezd, dovolené, správy dat, nástupu a ukončení pracovního poměru, atd.
- Eskalace dotazů, které nelze vyřešit
- Podílení se na tvorbě/zlepšování interních procesů
Nástup: ihned
Lokalita: Home Office (pouze z ČR)
HPP smlouva na jeden rok s možností prodloužení
POŽADAVKY:
- plynulá Angličtina a Čeština
- Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem/administrativou
- Znalost MS Office
- Ochotu pracovat na směny
- Proaktivní a komunikativní osobnost
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- multisport karta
- stravenková karty nebo příspěvek na práci z domova