- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme OHLA ŽS – silná stavební a developerská společnost s více než 70letou tradicí. Působíme napříč obory pozemního, dopravního i vodohospodářského stavitelství. Naše projekty mění tvář měst a regionů, ať už jde o nemocnice, železnice nebo mosty. Jsme stabilní firma s mezinárodním přesahem, kde zkušenost, inovace a odpovědnost tvoří základ každého úspěšného díla.
Pro naši pobočku v Hradci Králové hledáme pečlivého a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Referent administrátor, který zajistí administrativní a organizační podporu kanceláře i projektů. Nabízíme zázemí stabilní firmy a podíl na realizaci zajímavých stavebních zakázek.
Co vás čeká:
Požadujeme:
Místo výkonu práce: Hradec Králové
Nástup: možný ihned nebo dle dohody
Chcete se o naší společnosti dozvědět víc a nahlédnout do zákulisí naší společnosti a dozvědět se více o našich projektech, stavbách, volnočasových aktivitách či si přečíst zajímavé rozhovory s našimi zaměstnanci? Mrkněte na náš časopis Mozaika, který naleznete na našich webových stránkách
https://ohla-zs.cz/firemni-casopis/
A co Vám za práci u nás můžeme nabídnout? Myslíme, že toho není úplně málo a doufáme, že dočtete až do konce, naše nabídka Vás zaujme natolik, že se rozhodnete zaslat nám Váš životopis:
Nabízíme:
Jestli Vás tato pozice zaujala, tak stačí jen poslat strukturovaný životopis a my se Vám ozveme.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.