- Plný úvazek
Popis pozice:
zajištění administrativní činnosti v souladu s předpisy a stanovenými procesy ve společnosti Sumisho Global Logistics
fyzická agenda:
o komunikace s řidiči (informace o vykládkových/nakládkových rampách, časech a situace)
o zpracování, vytváření a potvrzování dokumentace
o obhlídka kontejnerů pro celní řízení
o třídění a výdej kanbanových štítků
o předávání a zpracování ručních objednávek
systémová agenda
o zpracování příchozích zásilek v systému Time Slot Control
o vytváření příjemek
o zpracování a třídění e-mailových a telefonických požadavků
o zpracování ručních outboundů v Google Apps
o vytváření outbound na vychystání zboží z VMI skladu
o vytváření dat na interní výroby
o kontrola karanténní zóny a komunikace se zákazníkem
Požadujeme:
- Praktické, samostatné myšlení, schopnost zvládat stresové situace
- Schopnost komunikace s lidmi, orientace na cíl
- Proaktivní přístup
- Ochotu pracovat v 3-směnném provozu
- Výhodou:
- Práce s PC (MS Office – pokročilá úroveň), komunikace v AJ
- Znalost procesů kvality ve výrobě či skladování
Nabízíme:
- Práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu určitou 1 rok
- (s výhledem prodloužení na dobu neurčitou)
- Motivační finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- 100 Kč stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
- Možnost školení a dalšího vzdělávání zaměstnanců (včetně jazykových kurzů)
- Práci v přátelském kolektivu v zaběhnuté pobočce nadnárodní japonské společnosti
- Nástup dle dohody
- Pozice je vhodná i pro absolventy.
- Zaměstnanecké výhody: stravenky, 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy