- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Rhenus Logistics s.r.o. je jedním z předních poskytovatelů dopravní a smluvní logistiky v ČR.
Atmosféra ve firmě není přehnaně formální ani v jednání a ani v oblékání. Pracovním jazykem je čeština a angličtina, nebojíme se udělat si legraci a zajímáme se o sebe navzájem.
Více informací o společnosti Rhenus Logistics s.r.o. naleznete na www.rhenus.cz.
Co u nás budeš dělat?
Budeš mít zodpovědnost za veškerou dokumentaci týkající se příjmu a výdeje zboží ve skladu.
Budeš vystavovat dodací listy a zpracovávat objednávky v interním systému.
Budeš přímo komunikovat se skladovými zákazníky, dopravci a řidiči.
Budeš spolupracovat při řešení reklamací zboží.
Co u tebe budeme hledat?
Maturitní vysvědčení, na známky nehledíme.
Budeš umět vyřídit základní věci v angličtině. Z 90% probíhá komunikace emailem.
Musíš si rozumět s MS Office, především Excel.
Bez pečlivosti a systematičnosti se neobejdeš.
Pokud nemáš moc zkušeností nevadí, vše tě naučíme.
Co za to?
Partu mladých lidí, kteří nezkazí žádnou srandu.
Za tvou práci tě odměníme nejen měsíční mzdou, ale i pololetními odměnami a 13. platem.
Stabilní společnost, kde se můžeš realizovat.
Angličtinu budeš moct pilovat na kurzech, které probíhají přímo u nás (nyní v období pandemie koronaviru pozastaveno)
Odpočívat o týden déle (25 dní dovolené).
K zahnání hladu ti dáme 100,– Kč stravenky.
Pracoviště v Nučicích u Rudné, Praha-západ
Dostupnost MHS – 15 min ze stanice metro B Zličín zastávka „Nučice pod Vinicí“
Dostupnost vlakem ze Smíchovského nádraží
Dostupnost autem – po dálnici D5, exit Rudná u Prahy. Bez problému u nás zaparkuješ na parkovišti.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?