- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Hledáte práci, která Vás bude bavit? Jste komunikativní, rád/a navazujete nové kontakty a posilujete stávající vazby?
Pro našeho klienta hledáme mimořádnou osobnost na pozici Asistent/ky obchodního ředitele. Nabízíme Vám netradiční a velmi zajímavou a pestrou práci. Budete komunikovat s jednateli a řediteli firem v rámci vytvořené kooperující sítě a s potenciálními novými klienty na sociální sítí LinkedIn. Důležitá je pro nás základní znalost, zbytek Vás rádi doučíme.
Výhodou této pozice je její flexibilita a dlouhodobá perspektiva. Hledáme někoho, kdo bude pracovat 4-8 hodin denně. Můžete pracovat 4 dny v týdnu na home office a 1x za týden dojet na meeting do Prahy. Vaše platové ohodnocení bude 25 až 50 000 Kč za měsíc + bonusy dle počtu odpracovaných hodin a výkonu.
Pro více informací o společnosti se podívejte na https://www.linkedin.com/in/miroslavkohout/?originalSubdomain=cz
Pokud již máte zkušenosti na podobné pozici, jste samostatný/á a komunikativní, tak určitě neváhejte a pošlete nám svoje CV, abychom se s Vámi mohli seznámit.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.