- 35 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hororová deskovka, která na trhu nemá obdoby, hledá vedoucího ke svému marketingovému týmu. Pokud už sis v oboru marketingu něco zažil, jsi samostatný a nezalekneš se hororových obrázků na kartách, možná hledáme zrovna tebe.
Jsme tým tvůrců hororové deskovky Escape from Site 19. Ta čerpá z příběhů ze světa SCP Nadace (www.scp-wiki.net). Jsme český tým, který celou hru vytvořil od prvních draftů, přes vydání, až po spolupráci s největšími SCP Youtube kanály. Na úplně všechno ale sami nestačíme, a tak hledáme profíka, který nám pomůže Escape from Site 19 zase posunout dále.
Koho tedy hledáme?
Zkušeného markeťáka, kterého baví online marketing a sociální sítě a rád by se podílel na vývoji naší hry. Orientuješ se v herním průmyslu (deskoherní průmysl výhodou), konkurenci, partnery a současné trendy máš v povědomí. Jsi kreativní, spolehlivý, iniciativní člověk, a je potřeba, abys měl již zkušenosti z herního prostředí (ideálně deskovek), a prodeje do zahraničí skrz online obchod. V marketingu se už nějakou dobu pohybuješ. U nás v týmu budeš totiž mít stěžejní roli: budeš definovat a implementovat dlouhodobou marketingovou strategii hry. Budeš získávat informace o potenciálu trhu, požadavcích zákazníků a produktech a podle toho budeš nastavovat marketingové cíle.
Pokud máš rád horory, záhady a strašidelné historky, nebo k těmto tématům máš blízko, tak máš velkou výhodu.
Co od tebe čekáme?
Prokazatelné zkušenosti v marketingu minimálně 2–3 roky.
Zkušenosti s marketingem za hranicemi Česka je velkou výhodou.
Organizovanost, spolehlivost a kreativitu.
Vedení marketingového týmu a plánování strategie marketingu.
Schopnost plánovat marketingové cíle a strategii.
Orientaci v digitálním marketingu, zájem o novinky a vzdělávání na trhu.
Iniciativnost, schopnost samostatně přicházet s nápady.
Znalost angličtiny na komunikativní úrovni je podmínkou, protože veškerá naše komunikace směrem k zákazníkům probíhá v angličtině.
Co budeš mít na starosti?
Marketingovou strategii naší hry
Reporting v rámci marketingu jako celku
Propagaci hry směrem k cílovým skupinám
Kontrolu týmu a plánování úkolů a meetingů s jednotlivými členy
Správu marketingových nástrojů a sledování kampaní
CO NA TEBE ČEKÁ ?
Malá, ale šikovná parta marketingového týmu, která společnými silami posouvá hru dále ale chybí jim profesionální zastřešení. Pracujeme s platformami jako Google Analytics, Facebook, Twitter, Instagram a Reddit. O práci si povídáme na Slacku a zadáváme si ji do nástrojů Jira a Confluence – už jsi o nich někdy slyšel? Nebo s nimi dokonce umíš? Tak máš další malé plus. (úsměv)
TVŮJ TÝM:
Mez tvé parťáky bude patřit Julia (která píše texty a vyhledává nové, zajímavé influencery), Petr (grafik a vývojář) a Láďa, který dělá PPC kampaně.
Co ti můžeme nabídnout?
Čeká tě práce na unikátní deskové hře, první svého druhu. Ačkoliv se jedná o český projekt, je určen pro světový trh, takže rozhodně nepočítej s monotónní prací v malé bublině.
Máme pro tebe práci na 20–30 hodin měsíčně (možné na IČO či na DPP).
Nabízíme ti tréninky a vzdělávání v relevantních oblastech.
Možnost zcela flexibilní pracovní doby, ale za cenu toho, že budeš dostupný, když tě budeme potřebovat (neboj, víkendy i večery respektujeme a nikoho nebombardujeme ASAP úkoly).
Jaký je další krok, pokud nás chceš poznat blíž?
Ozvi se nám na e-mail přes , přilož CV (nebo odkaz na skvěle vyplněný LinkedIN profil) a motivační dopis, proč pro nás chceš pracovat (max. 1 NS). Pokud nás zaujmeš tak jako jsme my zaujali tebe, ozveme se zpět!
Těšíme se na tebe!
Tým EFS19
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.