- 38 000 – 88 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hororová deskovka, která na trhu nemá obdoby, hledá vedoucího ke svému marketingovému týmu. Pokud už sis v oboru marketingu něco zažil, jsi samostatný a nezalekneš se hororových obrázků na kartách, možná hledáme zrovna tebe.
Jsme tým tvůrců hororové deskovky Escape from Site 19. Ta čerpá z příběhů ze světa SCP Nadace (www.scp-wiki.net). Jsme český tým, který celou hru vytvořil od prvních draftů, přes vydání, až po spolupráci s největšími SCP Youtube kanály. Na úplně všechno ale sami nestačíme, a tak hledáme profíka, který nám pomůže Escape from Site 19 zase posunout dále.
Koho tedy hledáme?
Zkušeného markeťáka, kterého baví online marketing a sociální sítě a rád by se podílel na vývoji naší hry. Orientuješ se v herním průmyslu (deskoherní průmysl výhodou), konkurenci, partnery a současné trendy máš v povědomí. Jsi kreativní, spolehlivý, iniciativní člověk, a je potřeba, abys měl již zkušenosti z herního prostředí (ideálně deskovek), a prodeje do zahraničí skrz online obchod. V marketingu se už nějakou dobu pohybuješ. U nás v týmu budeš totiž mít stěžejní roli: budeš definovat a implementovat dlouhodobou marketingovou strategii hry. Budeš získávat informace o potenciálu trhu, požadavcích zákazníků a produktech a podle toho budeš nastavovat marketingové cíle.
Pokud máš rád horory, záhady a strašidelné historky, nebo k těmto tématům máš blízko, tak máš velkou výhodu.
Co od tebe čekáme?
Prokazatelné zkušenosti v marketingu minimálně 2–3 roky.
Zkušenosti s marketingem za hranicemi Česka je velkou výhodou.
Organizovanost, spolehlivost a kreativitu.
Vedení marketingového týmu a plánování strategie marketingu.
Schopnost plánovat marketingové cíle a strategii.
Orientaci v digitálním marketingu, zájem o novinky a vzdělávání na trhu.
Iniciativnost, schopnost samostatně přicházet s nápady.
Znalost angličtiny na komunikativní úrovni je podmínkou, protože veškerá naše komunikace směrem k zákazníkům probíhá v angličtině.
Co budeš mít na starosti?
Marketingovou strategii naší hry
Reporting v rámci marketingu jako celku
Propagaci hry směrem k cílovým skupinám
Kontrolu týmu a plánování úkolů a meetingů s jednotlivými členy
Správu marketingových nástrojů a sledování kampaní
CO NA TEBE ČEKÁ ?
Malá, ale šikovná parta marketingového týmu, která společnými silami posouvá hru dále ale chybí jim profesionální zastřešení. Pracujeme s platformami jako Google Analytics, Facebook, Twitter, Instagram a Reddit. O práci si povídáme na Slacku a zadáváme si ji do nástrojů Jira a Confluence – už jsi o nich někdy slyšel? Nebo s nimi dokonce umíš? Tak máš další malé plus. (úsměv)
TVŮJ TÝM:
Mez tvé parťáky bude patřit Julia (která píše texty a vyhledává nové, zajímavé influencery), Petr (grafik a vývojář) a Láďa, který dělá PPC kampaně.
Co ti můžeme nabídnout?
Čeká tě práce na unikátní deskové hře, první svého druhu. Ačkoliv se jedná o český projekt, je určen pro světový trh, takže rozhodně nepočítej s monotónní prací v malé bublině.
Máme pro tebe práci na 20–30 hodin měsíčně (možné na IČO či na DPP).
Nabízíme ti tréninky a vzdělávání v relevantních oblastech.
Možnost zcela flexibilní pracovní doby, ale za cenu toho, že budeš dostupný, když tě budeme potřebovat (neboj, víkendy i večery respektujeme a nikoho nebombardujeme ASAP úkoly).
Jaký je další krok, pokud nás chceš poznat blíž?
Ozvi se nám na e-mail přes , přilož CV (nebo odkaz na skvěle vyplněný LinkedIN profil) a motivační dopis, proč pro nás chceš pracovat (max. 1 NS). Pokud nás zaujmeš tak jako jsme my zaujali tebe, ozveme se zpět!
Těšíme se na tebe!
Tým EFS19
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?