- 50 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• komunikace se zaměstnanci
• personální agenda (příprava smluv, dokladů, administrace dokumentů/složek)
• aktivní zapojení se do HR projektů (lokálně i globálně)
• spolupráce na tvorbě daňových prohlášení
• komunikace s úřady
• zpracování docházky
• podpora firemní kultury
• rozvoj zaměstnanců
• příjemné profesionální vystupování a týmového ducha
• ukončené SŠ vzdělání
• znalost AJ na komunikativní úrovni
• středně pokročilá znalost MS Office
• předchozí zkušenosti v HR oboru ve výrobní společnosti PODMÍNKOU
• organizační schopnosti (pečlivost, zodpovědnost)
• zkušenosti s náborem a adaptací zaměstnanců
• dobrou orientaci v personální oblasti a zákoníku práce
• flexibilitu a schopnost pracovat samostatně
• znalosti ve mzdové agendě výhodou
• stabilní, pestrou a kreativní práci v nadnárodní společnosti
• přátelskou firemní kulturu s týmem zkušených profesionálů
• flexibilní pracovní dobu
• pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• příspěvek na penzijní připojištění
• příspěvek na stravování
• příspěvek na vánoce
• příspěvek na zdravotní péči
• 5 týdnů dovolené na odpočinek
• podporu při rozvoji dovedností
• jazykové kurzy

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.