- 20 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máš již praxi jako personalista nebo náborář a toužíš se prosadit ve firmě, kde si tvého nadání pro správnou volbu budou vážit? Dokážeš tlumočit veškeré požadavky i v anglickém jazyce? Chceš stát po boku výborného HR Manažera a být jeho pravou rukou? Pak se mi neváhej představit v životopise a staň se právě ty posilou našeho HR oddělení!
* Kompletní záštita HR oddělení
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Tvorba náborové činnosti
* Aktivní zastupování a prezentace společnosti
* Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností i v globálním měřítku
* Rozvoj, adaptace a vzdělávání zaměstnanců
* Reporty a analýzy
* SOU/SŠ - obor nerozhoduje
* Požadujeme předchozí praxi na podobné pozici
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ - komunikativní úroveň
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
* Ochota dojíždět do místa výkonu - kancelář v Hodoníně
* Nástupní plat od 45.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvky na vzdělávací kurzy a dopravu
* Firemní akce
* Možnost profesního i platového růstu
* Místo výkonu: HODONÍN
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?