- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Pokud máš zkušenosti s prací ve skladu, orientuješ se v logistice a zvládáš práci s manipulační technikou, tahle pozice je právě pro tebe. Čeká tě pestrá práce zahrnující přípravu expedic, manipulaci s materiálem a podporu výroby! 😊
* Zodpovědnost za přípravu expedic – označení, příjem a kontrola zásilek
* Kontrola stavu zásilek a související dokumentace před nakládkou
* Nakládka a vykládka materiálu či dílů
* Obsluha čteček (zadávání příkazů do systému, práce s PDA)
* Převoz dílů do třídicího nebo montážního prostoru
* Dodržování a udržování 5S standardů na pracovišti
* Respektování stanoveného uspořádání materiálu (hotové výrobky, vstupní materiál, rozpracovaná výroba)
* Zajištění dostatečného množství obalového materiálu pro výrobu
* Praxe v oblasti interní a externí logistiky výhodou
* Průkaz VZV (může být i neplatný)
* Základní znalost MS Excel
* Znalost systému SAP výhodou
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na dopravu
* 1000 Kč za docházku
* Stravenky
* Příspěvek na životní pojištění
* Lokalitu: Klášterec nad Ohří
* Nástup: IHNED

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.