- 40 000 Kč
- Plný úvazek

Vstupte do světa nových příležitostí a staňte se daňovým poradcem!
Jsme rodinná účetní firma z Chebu s více než 30 lety zkušeností, která patří mezi TOP 20 účetních firem v České republice. Poskytujeme kompletní účetní a daňové služby pro malé, střední i velké firmy.
Chceme být jedničkou ve svém oboru a hledáme ambiciózní kolegy, kteří mají chuť se neustále zlepšovat a budou aktivně přispívat k růstu našich klientů i naší firmy.
Hledáme do týmu posilu na pozici Asistent/ka daňového poradce (m/ž).
Více informací najedete zde: https://www.schekonom.cz/asistent-danoveho-poradce
• Příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích
• Přátelský pracovní kolektiv
• Káva a občerstvení na pracovišti
• Pružná pracovní doba dle dohody PO-PÁ, přítomnost na pracovišti 9:00 – 14:00, zbytek pracovní doby si můžete přizpůsobit
• Po zapracování možnost příležitostně home office
• Dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby
• Smlouva na dobu neurčitou
• Stravenky, příspěvek na penzijní pojištění/DIP až 3 000,- Kč
• 2 sickdays
• Podpora daňového poradce při zpracování daňových přiznání (DPFO, DPPO, DPH) a dalších přehledů
• Shromažďování, kontrola a příprava potřebných podkladů pro daňová přiznání
• Analýza účetních a daňových výstupů klientů, identifikace chyb a nesrovnalostí
• Spolupráce s účetními odděleními
• Komunikace s klienty, finančními úřady a dalšími úřady při vyřizování daňových záležitostí
• Práce s účetními a daňovými softwary
• Naši daňoví poradci Vás zaregistrují na KDP ČR jako Asistenta daňového poradce a budou Vás podporovat pro získávání znalostí a zkušeností potřebných ke složení zkoušky Daňového poradce
• VŠ vzdělání
• Znalosti a zkušenosti v podvojném účetnictví
• Práce na PC (Office – Excel)
• Zájem o IT a chuť se v této oblasti dále rozvíjet výhodou
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.