- Plný úvazek
O nás
Máte praxi ve mzdovém účetnictví a chcete se v této oblasti i nadále rozvíjet? Láká Vás práce pro prestižní poradenskou společnost sídlící v centru Prahy? Pokud ano, tak na pozici Mzdová účetní hledáme právě Vás!
Co bude náplní Vaší práce?
- Kompletní zpracování mzdové a personální agendy pro české i zahraniční klienty
- Komunikace s úřady a klienty
- Vedení osobních složek zaměstnanců
- Příprava měsíčního reportingu
- Nastavování procesů ve mzdovém týmu
Co byste měl/a splňovat?
- Praxe v oblasti mzdového účetnictví
- Znalost mzdových předpisů a právních norem
- AJ min. na úrovni B2 (komunikace s klienty)
- Nadstandardní znalost MS Excel
- Zkušenost se systémem HELIOS
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně, ochota učit se novým věcem
Co Vám nabídne společnost?
- Zajímavou a odpovědnou práci v perspektivní společnosti
- Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
- Odborná školení a kurzy AJ
- Home office
- Přátelský a podporující kolektiv
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- Atraktivní platové ohodnocení
- Mnoho dalších benefitů - flexibilní pracovní doba, Cafeterie, 5 týdnů dovolené, 3 dny sickdays, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Multisport karta atd.
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
_____________
Klíčová slova: Payroll Consultant, Payroll Accountant, Mzdový účetní, Mzdová účetní, Accountant, účetní, payroll, účetnictví, poradenství, klient, Helios, Excel, MS Office, accounts, finance, financial, DPFO, účtování, účetní operace, reporting, administrativa, Zákoník práce, Prague, Praha 1, Nové Město
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



