- 50 000 Kč
- Plný úvazek
Láká Vás pracovat v oblasti bezpečnostních služeb?
Hledáte různorodou zajímavou práci nejen v kanceláři, ale také v terénu?
Dokážete zajistit ostrahu objektů s pomocí svěřených zaměstnanců?
Troufáte si řídit a motivovat tým?
Co na Vás čeká?
• Zajímavá práce v terénu (Brno, Jihomoravský Kraj, Olomoucký kraj)
• Práce s lidmi - nábor bezpečnostních pracovníků, výcvik, školení (tým je třeba koordinovat a občas také obměnit – součástí jsou i nábory a zaškolení nových pracovníků)
• Řízení svěřené zakázky (nábor, plánování pracovních směn, podklady pro personalistiku, reporting)
• Komunikace s klientem (reporty práce zpracované v MS Office)
• Administrativní a manažerská podpora vedení
• Zpracovávání bezpečnostních auditů
Co od Vás očekáváme:
• Trestní bezúhonnost
• Středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou (není podmínkou)
• Znalost práce na PC - zejména MS Office (Word, Excel), internet
• ŘP sk. B (aktivní zkušený řidič podmínkou)
• Časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
• Psychická odolnost
• Komunikativnost
Co Vám můžeme nabídnout:
• Zajímavé platové ohodnocení
• Nástup možný ihned
• Práci ve stabilní české společnosti se zkušenostmi více než 20 let na trhu
• Možnost práce po celé ČR
• Motivační odměny, benefity (služební vozidlo, mobilní telefon, notebook, tankovací karta, možnost zvýhodněných nákupů)
• Zaučení
• Služební vozidlo, notebook, mobilní telefon

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.