- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V SOGOS – FANAM jsme od roku 1997 předním poskytovatelem odborných služeb v oblasti oprav, rekonstrukcí a modernizací strojních zařízení pro gumárenský a plastikářský průmysl. Našimi zákazníky jsou jak významné nadnárodní společnosti, tak i ryze české firmy.
Do našeho týmu hledáme novou kolegyni nebo kolegu, který bude odpovědný za kompletní vedení účetnictví naší výrobní společnosti.
Máš zkušenosti na pozici účetní alespoň 5 let? Dobré organizační schopnosti a proaktivní přístup ti není cizí? Pak hledáme právě TEBE!
Neváhej nám zaslat svůj životopis.
* kompletní vedení účetnictví výrobní firmy
* účtování o všech účetních případech účetní jednotky
* nastavování interní účetní metodiky
* odpovědnost za účetní závěrku, sestavování měsíčních/čtvrtletních závěrek
* zpracování a kontrola daňových přiznání – DPH, DPPO
* spolupráce na inventarizaci majetku
* spolupráce s daňovým poradcem, auditory
* reporting a analýzy pro majitele společnosti
* kompletní vedení účetnictví výrobní firmy
* účtování o všech účetních případech účetní jednotky
* nastavování interní účetní metodiky
* odpovědnost za účetní závěrku, sestavování měsíčních/čtvrtletních závěrek
* zpracování a kontrola daňových přiznání – DPH, DPPO
* spolupráce na inventarizaci majetku
* spolupráce s daňovým poradcem, auditory
* reporting a analýzy pro majitele společnosti
* motivující ohodnocení dle schopností, zkušeností a výsledků
* půlroční a roční odměna
* 5 týdnů dovolené
* závodní stravování
* příspěvek na penzijní připojištění
* práci ve středně velké, dlouhodobě úspěšné, stabilní a silné firmě
* příjemné prostředí a přátelský kolektiv
* lokalita: Otrokovice
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.