- 25 000 – 27 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Für unseren Kunden, ein schnell wachsendes internationales Unternehmen, suchen wir Kandidaten für das Customer Care Center in Prag
Der Kundendienstspezialist nimmt direkte oder indirekte anfragen von kunden per telefon und über andere kommunikationskanäle (E-Mail, SMS, Chat, Social Media usw.) entgegen. Er bearbeitet beschwerden, anfragen und stellt kunden informationen über unsere produkte, dienstleistungen oder verfahren zur verfügung
Ihre Fachkenntnisse
Verpassen Sie diese Gelegenheit nicht! Kontaktieren sie uns einfach über den antwortbutton und senden sie uns ihren lebenslauf.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.