- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro mezinárodní společnost se sídlem na Praze 3 Žižkově, hledáme juniorní a milou kandidátku do účetního oddělení, která bude vystavovat faktury, dělat administrativu a zároveň zpracovávat mzdy zaměstnanců. Mzdové účetnictví rádi naučíme :-).
Do pestré pracovní náplně patří:
vystavování faktur
příprava podkladů pro účetnictví
zpracování mezd pro 50 zamc. – po zaučení
komunikace s dodavateli v tuzemsku i zahraničí
evidence majetku
a další administrativa
Co byste měla mít/znát?
alespoň krátkou zkušenost z účetnictví
praxe v administrativě výhodou
uživatelskou znalost PC
angličtinu na komunikativní úrovni (využijete především písemnou formu)
zodpovědnost a samostatnost
ochota učit se
Co Vám už teď můžeme slíbit?
že se toho u nás hodně naučíte
že budete mít pohodovou práci bez stresu, přesčasů a v příjemném prostředí
že můžete chodit na kurzy angličtiny
že budete mít prima kolegyně
že budete pracovat na Praze 3 Žižkově
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?