- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Můžeš být naším zaměstnancem a nebo zkušený odborník s vlastním ŽL, ale i absolvent, kterého by práce bavila. V tomto případě se postaráme o Tvou kvalifikaci.
Dodávat dílčí služby a poradenství pro klienty v regionu (kontroly, zpracování dokumentace atd.)
Podílet se na projektech komplexního outsourcingu BOZP a PO pro významné klienty
Podílet se na rozvoji odborného know-how v oblasti BOZP a PO v širokém týmu specialistů
POŽADAVKY
SŠ/VŠ vzdělání
ŘP sk. B
Iniciativnost a zaměření na výsledek
OZO BOZP dle zák. 309/2006 Sb.
OZO PO (TPO) dle zák. 133/1985 Sb.
NABÍZÍME
Odměnu s růstem dle dosahovaných výsledků – můžete růst kvalifikačně i manažersky – a s Vaším rozvojem pak roste i Váš plat
Služební automobil pro soukromé použití
Flexibilní pracovní doba – rozvržení pracovního času je každý měsíc skutečně na Vás důležité jsou výsledky, ne „píchačky“
Skutečný home office – neztrácíte čas dojížděním do kanceláře – jste doma nebo u klientů
Největší odborný tým BOZP v ČR – výrazná možnost odborného růstu – všechno know-how sdílíme – všichni se odborně podporují
Jistotu a stabilitu práce – náš tým neustále roste – pracovitých kolegů si vážíme
Rozšiřování kvalifikace (firemní volno na vzdělávání a finanční příspěvek) – můžete si vybrat kurz
Zaměstnanecké benefity (stravenky atd.)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.